پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۴۵۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۸
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی حمایت رییس جمهوری از کارنامه گردشگری و میراث‌فرهنکی کشور را مایه دلگرمی دانست و گفت: در دولت دوازدهم، اقدامات موثری، چون تصویب سند راهبردی گردشگری انجام شد که بدون عنایت دکتر روحانی میسر نبود.
شعار سال: علی‌اصغر مونسان در حساب کاربری خود در توییتر از حمایت ویژه حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری از توسعه زیرساخت‌های گردشگری و میراث‌فرهنگی تشکر کرد.

وزیر میراث فرهنگی تصریح کرد: مایه دلگرمی است که رئیس جمهور در سخنان خود، کارنامه گردشگری کشور را افتخاری برای دولت دانستند.
 
تصویب سند راهبردی گردشگری

مونسان تاکید کرد: در دولت دوازدهم، اقدامات موثری، چون تصویب سند راهبردی گردشگری انجام شد که بدون عنایت دکتر روحانی میسر نبود.  شصت‌ونهمین برنامه افتتاح طرح‌های ملی برای جهش تولید برگزار شد که به طرح‌های ملی وزارت میراث فرهنگی اختصاص داشت. در این آیین با دستور حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری، بهره‌برداری از ۵۲۶ طرح میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سراسر کشور با ارزش سرمایه‌گذاری ۲ هزار و ۵۳۷ میلیاردتومان آغاز شد.

روحانی در این برنامه با اشاره به برنامه‌ها و اقدامات انجام شده در ۸ سال گذشته در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری گفت: یکی از افتخارات دولت یازدهم و دوازدهم احقاق حقوق مردم در بخش میراث‌فرهنگی و بخش گردشگری است که به آن می‌بالیم و افتخار می‌کنیم.

رییس جمهوری استرداد ۲ هزار و۷۲۳ شیء و آثار تاریخی از کشور‌هایی مثل آمریکا و اروپا، توسعه زیرساخت‌ها، آبادانی روستا‌ها از گازرسانی، برق‌رسانی و آب‌رسانی تا توسعه زیرساخت‌های ارتباطاتی، جاده‌ای و احداث مدارس و خانه‌های بهداشتی و تبدیل روستا‌ها به جاذبه گردشگری را در چارچوب احقاق حقوق مردم ارزیابی و تاکید کرد که همه مناطق کشور ظرفیت تبدیل شدن به جاذبه‌های گردشگری را دارند.

وی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید با هدف تنوع‌بخشی به حوزه گردشگری، اقدامات بسیار زیادی در زمینه توسعه روستا‌ها انجام شده که به راحتی قابل مشاهده است، گفت: امروز روستا‌های ما برای ماندگاری جاذبه دارند و در حوزه اشتغال روستایی اقدامات بسیار زیادی انجام شده است.

روحانی با تاکید بر این که تنوع‌بخشی به بخش گردشگری بسیار ارزشمند است، گفت: تنها آثار تاریخی و فرهنگی نیست که جاذبه دارد البته آثار تاریخی و فرهنگی ارزش خود را دارند، اما می‌توانیم روستا‌ها و مناطق مختلف را با ایجاد بوم‌گردی‌ها به جاذبه‌های گردشگری تبدیل کنیم.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایرنا، تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر:۸۴۳۴۶۴۸۹، irna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
0
0
خب خدارو شکر آقای مونسان راضی هستند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین