پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۴۶۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
عضو کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه سه برنامه مناظره داریم که در روز‌های ۱۷، ۲۱ و ۲۵ خرداد انجام می‌شود، گفت: پخش مناظره‌های کاندیدا‌های انتخابات به‌گونه‌ای برنامه ریزی شده است که قبل از پخش مسابقات تیم ملی فوتبال انجام شود.
شعار سال: سید احسان قاضی زاده هاشمی تاکید کرد: پخش مناظره‌ها بگونه‌ای برنامه‌ریزی شده است که مناظرات قبل از پخش مسابقات انجام شود. تلاش ما این است که مجموع برنامه ۳ ساعته مناظرات با وقت استراحت و افزایش زمان مناظره، تا نیم ساعت قبل از پخش زنده مسابقات فوتبال به اتمام برسد.

عضو کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه مناظرات ۴ ساعت قبل از مسابقات تیم ملی فوتبال برگزار می‌شود، تاکید کرد: نخستین مناظره ساعت ۱۷ روز ۱۷ خرداد برگزار می‌شود و مسابقه فوتبال در این روز ساعت ۲۱ برگزار خواهد شد و مناظرات ۲۱ و ۲۵ خرداد از ساعت ۱۵ به مدت ۳ ساعت از رسانه ملی پخش خواهد شد و با مسابقات تیم ملی فوتبال تلاقی پیدا نخواهد کرد.
 
تعداد بازدید : 3


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از مشرق نیوز، تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: mashreghnews.ir، ۱۲۲۳۴۹۱
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
0
0
خیللی خوبه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین