پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۵۵۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۷
مشاور علی لاریجانی در مجلس دهم گفت: بیانات امروز رهبری به جفایی که در حق علی لاریجانی صورت گرفته بود اشاره داشت، از رهبر عظیم الشان انقلاب تشکر میکنم.
شعارسال:«منصور حقیقت پور»، مشاور علی لاریجانی در مجلس دهم، در رابطه با بیانات رهبری مبنی بر اینکه "در جریان عدم احراز صلاحیت به برخی کسانی که صلاحیتشان احراز نشد جفا شد دستگاه‌های مسئول جبران کنند" گفت: بیانات امروز رهبری به جفایی که در حق علی لاریجانی صورت گرفته بود اشاره داشت، از رهبر عظیم الشان انقلاب تشکر میکنم، زیرا به معنای واقعی ایشان سیره علی ابن ابی طالب در دفاع از مظلوم را در روز رحلت مظلوم‌ترین رهبری شیعیان به جا آوردند. اگر لاریجانی هم تایید صلاحیت نمیشد ما تابعیت خود را از رهبری عظیم الشان انقلاب اعلام می‌کردیم. معتقدیم آبروی به باد رفته فرزند مرجعیت و داماد متفکر جهان شیعه شهید مطهری را مخدوش کردند و باید این ظلمی که به یک فرزند مرجعیت شده، جبران شود. رهبری آشکارا بیان کردند که در حق اقای لاریجانی ظلم شده است.

او ادامه داد: شورای نگهبان باید همین امروز جلسه اضطراری بگذارد و جبران کند. آماده جلسه اضطراری امروز شورای نگهبان هستیم تا فرمان رهبر انقلاب و امام ما روی زمین نماند. همچنین صدا وسیما و گروه‌های بی تقوای سیاسی که برای رسیدن به پاستور پا روی آبروی خیلی‌ها گذاشتند، باید توبه کنند. مردم باید این‌ها بشناسند و بدانند چه کسانی این ظلم را کردند که صدای رهبری را امروز در آوردند. آقای لاریجانی امروز مزد حجب و حیا و نجابت خودش را گرفت و مورد لطف رهبر انقلاب قرار گرفت. در چهارچوب اخلاق و قانون علیه ظلمی که در این دوهفته به ما شد اماده مبارزه صحیح انتخاباتی و برنامه پایه هستیم. عده‌ای که بلند گو داشتند وفضای مجازی در دست ان‌ها بود ظلم کردند. ظالمان حیا کنند و کسانی که بیخودی تایید صلاحیت شدند بروند سرجای خودشان بنشینند.

حقیقت پور بیان کرد: به همه دوستان و هواداران لاریجانی در کل کشور و خارج کشور اعلام می‌کنم بلافاصله پس از اعلام رسمی و تجدید نظر، همه ستاد‌ها را بعد از اعلام نظر شورای نگهبان باید راه اندازی و فعال کنند و پرچم ۴ سال زمام امور مملکت را به ادم‌هایی بدهند که لایق و شایسته هستند. از سایر کاندیدا‌ها می‌خواهیم که تا پایان در عرصه بمانند می‌خواهیم مبارزه صحیح، اخلاق پایه و ادب پایه کنیم با رعایت همه موازین شرعی عمل می‌کنیم قرار نیست ما بد اخلاقی کنیم.
 
رهبری آشکارا بیان کردند که در حق لاریجانی ظلم شده است

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری برنا، تاریخ انتشار ۱۴ خرداد ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۱۸۸۴۹۷، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
0
0
تفسیر شماست جناب حقیقت پور
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین