پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۴۵۹۳۸
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۸
دکتر کمیل طیبی بیان کرد: برخی وعده‌های انتخاباتی نامزد‌ها در بلند مدت به ضرر اقتصاد کشور تمام می‌شود و شیوه‌های نادرستی برای حل مشکلات اقتصادی کشور است.

شعار سال: دکتر کمیل طیبی استاد اقتصاد دانشگاه اصفهان در گفتگو با «نود اقتصادی» وعده‌های انتخاباتی برخی از کاندیداها را ابزاری برای وخیم تر شدن شرایط اقتصادی کشور دانست و تصریح کرد: افزایش یارانه ها و پرداخت برخی وام‌ها به بی انضباطی بودجه ای و افزایش نقدینگی و تورم دامن می زند و مبنای کارشناسی ندارد. مثلا یک کاندیدا گفته در صورت پیروزی در انتخابات، وام ۵۰۰ و حتی بالاتر به جوانان خواهم داد. این اعداد عجیب است.
 
وی افزود: در بسیاری از کشورها اگر چنین بودجه هایی وجود دارد صرف امور توسعه ای می شود. افزایش ناگهانی یارانه ها تبعات تورمی دارد و فقط در کوتاه مدت تاثیر گذار است. دادن این وعده ها در بلند مدت به ضرر اقتصاد کشور تمام می شود و شیوه‌های نادرستی برای حل مشکلات اقتصادی کشور است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی  نود اقتصادی، تاریخ انتشار: 17خرداد 1400، کدخبر: 2142033، www.90eghtesadi.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین