پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۶۴۶
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷
کارشناس مسائل سیاسی گفت: مسئله فساد هشت هزار میلیارد تومانی با رفتن فانی از بین نمی‌رود و باید دولت و قوه قضائیه به این مسئله رسیدگی کنند.

شعار سال: عباس عبدی کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب، با اشاره به تغییر سه وزیر کابینه توسط رئیس‌جمهور اظهار داشت: وقتی آقای جنتی قرار شده است که برود دولت تصمیم گرفته که دو نفر دیگر آقای جنتی را همراهی کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که برخی تحلیلگران سیاسی معتقدند که برکناری فانی فرار رو به جلو در مورد فساد هشت هزار میلیارد تومانی بوده است، گفت: مسئله فساد هشت هزار میلیارد تومانی با رفتن فانی از بین نمی‌رود و باید دولت و قوه قضائیه به این مسئله رسیدگی کنند. در برابر فساد هیچ مماشاتی پذیرفتنی نیست چه از دولت قبل باشد و چه این دولت. اتفاقا در این دولت باید شدیدتر و حساستر رفتار کرد.

این کارشناس مسائل سیاسی در مورد فساد هشت هزار میلیارد تومانی نیز گفت:‌ سیستم اداری در ایران مثل یک بدن مرده شده و بند بند وجودش از هم گسیخته است یعنی اقتدار سیستم اداری را از دست داده است. بنابراین در همه جا نه کاری پیش می‌رود و نه حرکتی صورت می‌گیرد و فساد در آن چمبره انداخته است.

عبدی تأکید کرد: آقای روحانی و یا هر کسی که در سال 96 رئیس‌جمهور می‌شود باید روح را به سیستم اداری کشور برگرداند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بهتر نبود رئیس‌جمهور با توجه به مشکلات و مطالبات مردم در مسائل معیشتی و اقتصادی وزرای اقتصادی کابینه را تغییر می‌داد، گفت: خیر به نظر بنده موفقیت‌های اقتصادی دولت علی‌رغم اینکه انتظار مردم بحق بالا است قابل انتظار بوده است. بنابراین تغییر این سه وزیر کار خوبی بوده است. البته اگر چهار نفر می‌شد بهتر بود چهارمی را می‌شد در حوزه ضعیف اقتصادی انجام داد.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 10 آبان 1395، کد مطلب: 13950810000420، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین