پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۶۸۱۷
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۴
امارات به عنوان اولین کشور عربی تشکیل کابینه ائتلافی رژیم صهیونیستی را تبریک گفت و اعلام کرد، ابوظبی به آغاز دوره جدیدی از همکاری در زمینه تکنولوژی، تجارت و سرمایه‌گذاری چشم دوخته است.
شعار سال: وزارت خارجه امارات در صفحه توییتر خود تشکیل کابینه جدید رژیم صهیونیستی به نخست وزیری «نفتالی بنت» را تبریک گفت.

وزارت خارجه امارات در تبریک خود خطاب به نفتالی بنت و نیز «یائیر لاپید» به عنوان نخست وزیر جایگزین اعلام کرد: به کار مشترک برای تقویت صلح منطقه ای، تقویت تسامح و همزیستی و آغاز دوره جدیدی از همکاری در زمینه تکنولوژی، تجارت و سرمایه گذاری چشم دوخته ایم.

سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان شب گذشته (یکشنبه) نفتالی بنت، سیزدهمین نخست وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس سی و ششمین کابینه این رژیم شد و مدت ۱۲ ساله نخست وزیری «بنیامین نتانیاهو» به پایان رسید.

نفتالی بنت قرار است به مدت دو سال نخست وزیر شود و پس از آن در خرداد ۱۴۰۲ یائر لاپید از حزب «یش عتید» نخست وزیری را بر عهده بگیرد؛ البته به شرطی که کابینه فعلی بتواند با توجه به ائتلاف احزاب مختلف و بعضا متضاد هم دوام بیاورد.

امارات و رژیم صهیونیستی در سپتامبر ۲۰۱۹ با یکدیگر توافق عادی سازی روابط امضا کردند و از آن زمان روابط دو طرف روز به روز در حال تحول است.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از برخط، تاریخ انتشار: ۲۴خرداد ۱۴۰۰، کد خبر:۱۶۲۳۶۷۱۲۳۳۱، barkhat.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین