پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۶۸۵۵
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۶
رئیس سازمان بازرسی گفت: چند دستگاه در ارتباط با راه اندازی سامانه مبارزه با قاچاق به وظایف قانونی خود در این زمینه عمل نکردند که گزارش قصور و ترک فعل گمرک به دادستانی تهران ارسال شده است.

شعار سال : حجت‌الاسلام والمسلمین حسن درویشیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور در جلسه شورای عالی قضائی با اشاره به تکلیف قانونی دستگاه‌ها برای راه ‎اندازی سامانه‌های شناسایی و مبارزه با قاچاق ارز تا پایان سال ۹۸، اظهار کرد: باید ۴۰ سامانه با همکاری ۱۵ دستگاه اجرایی و قضائی و انتظامی راه‎ اندازی می‌شد.

وی افزود: اما مسئولان چند دستگاه به وظایف قانونی خود در این زمینه عمل نکردند که گزارش قصور و ترک فعل گمرک به دادستانی تهران ارسال شده و گزارش مربوط به سایر دستگاه‌ها هم برای ارسال به مراجع قضائی در حال تکمیل است.

 

شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 24 خرداد 1400 ، کد خبر : 5234687 ، mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین