پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۷۰۸۲
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۸
روابط عمومی دیوان عالی کشور ریاست حجت الاسلام والمسلمین سید احمد مرتضوی مقدم برای مستند قوه قضائیه را تکذیب کرد.

شعار سال : در پی انتشار اخباری مبنی بر پیشنهاد انتصاب حجت الاسلام و المسلمین مرتضوی مقدم به عنوان رئیس بعدی دستگاه قضا، فرید فرهمند مشاور رئیس و مدیر روابط عمومی دیوان عالی کشور ضمن تکذیب این خبر، انتشار چنین اخباری را در راستای مقاصد دشمنان اسلام و انقلاب دانست.

مدیر روابط عمومی دیوان عالی کشور با اشاره به محتوای مطالب منتشره و با توجه به اینکه آیت الله رئیسی به رغم نامزدی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همچنان رئیس قوه قضائیه بوده و تا پایان رأی گیری هیچ چیز مشخص نیست گفت: منتشرکننده چنین خبری هدفش نمایشی جلوه دادن انتخابات و بی احترامی به آرای مردم است.

وی در ادامه با بی پایه و اساس خواندن چنین اخباری تاکید کرد: با توجه به نزدیکی زمان انتخابات، انتشار این اخبار چیزی جز ریختن آب در آسیاب دشمن نیست و موجب تضعیف انتخابات و سوءاستفاده بدخواهان است.

ویتصریح کرد: برخی گمان می‌کنند با ایجاد جو رسانه‌ای می‌توانند در تصمیمات، ولی فقیه اثرگذار باشند در حالی که چنین جریان‌هایی فهم درستی از اصل ولایت فقیه نداشته و آن را درک نکرده‌اند.

فرهمند ضمن تکذیب قاطعانه اخبار منتشره در این خصوص از اصحاب رسانه خواست در جهت رسالت خبری خود که همان انتقال صحیح مطالب است گام برداشته و از انتشار اخبار بدون منبع و بی پایه و اساس بپرهیزند.

 

شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت دیدار نیوز ، تاریخ انتشار 26 خرداد 1400 ، کد خبر : 96245 ، didarnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین