پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۸۰۰۳
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۶
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به حقوق بازنشستگان گفت نمی‌گذاریم دولت سیزدهم به بازنشستگان بدهکار بماند، همچنین افزودبرای دولت آینده دارایی‌هایی گذاشته‌ایم، بسیاری از طرح‌هایی که افتتاح شد را به قیمت امروز محاسبه و منتشر می‌کنیم تا دارایی‌های سرمایه‌ای ما مشخص شود.
شعار سال: محمدباقر نوبخت بعدازظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان گلستان، اظهار داشت: کشور در یک محاصره تنگاتنگ و جدی اقتصادی قرار دارد، دشمنان ما تیم بزرگی هستند که به صورت لحظه‌ای ما را رصد می‌کنند، اما ما با انسجام ملی مقابل دشمنان می‌ایستیم.

وی افزود: تا جایی که بتوانیم زانویی که می‌خواهد راه تنفس کشور را ببرد قطع می‌کنیم، ما نباید مقابل مردم از مشکلات بگوییم و باید با استواری پیش رویم.

وی ادامه داد: دشمنان این بار مصمم بودند که ملت ایران را از حرکت باز دارند و می‌خواستند فشار بیاورند تا مردم قیام کنند که خوشبختانه ناکام ماندند.

معاون رئیس جمهور درباره سفر‌های هیئت دولت به استان گلستان گفت: در دو سفری که رئیس جمهور و هیئت دولت به استان گلستان داشتند، در دولت یازدهم ۱۴۴ پروژه با اعتبار ۹۵۵ میلیارد تومان تصویب شد، اما ۳ هزار و ۱۰۴ میلیارد تومان پرداخت شد.

نوبخت افزود: در دولت دوازدهم هم برای ۶۹ پروژه هزار و ۶۸۲ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد که هزار و ۵۲۰ میلیارد تومان پرداخت شد.
وی ادامه داد: در سفر قبلی به استان گلستان ۸۹۳ میلیارد تومان تعهد کردیم که برای ۳۹ طرح و پروژه مصرف شود و امروز هزار و ۳۴۰ میلیارد تومان پرداخت شده که یک و نیم برابر تعهد ماست.

نوبخت خاطرنشان کرد: در چهل روز باقی مانده عمر دولت مصمم به فعالیت بیشتر هستیم، کارکنان دولت بدانند بدهی به آن‌ها پرداخت می‌شود و نمی‌گذاریم دولت سیزدهم درگیر بدهی به بازنشستگان باشد.
 
دولت سیزدهم به بازنشستگان دهکار نمی‌ماند


وی یاداور شد: طلب گندمکاران را پرداخت خواهیم کرد، همچنین از دستگاه‌های مختلف خواسته‌ایم مطالبات پیمانکارانی که برای دولت کار کردند را پرداخت کنند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: به دلیل کمبود منابع مجبور شدیم مقداری از اوراق مالی را به جای منابع نفتی خارج شده استفاده کنیم و حتی یک روز هم اجازه ندادیم پرداخت نشود و برای سال‌های اینده هم زمان بندی آن مشخص است.

نوبخت افزود: برای دولت آینده دارایی‌هایی گذاشته‌ایم، بسیاری از طرح‌هایی که افتتاح شد را به قیمت امروز محاسبه و منتشر می‌کنیم تا دارایی‌های سرمایه‌ای ما مشخص شود.

وی ادامه داد: باید کشور را در این شرایط اداره می‌کردیم و اکنون روی بسیاری از پروژه‌ها نظارت داریم تا پیش از اتمام دولت مورد بهره برداری قرار گیرند.

نوبخت در خصوص پروژه‌های مهم استان گلستان گفت: بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان برای علاج بخشی خلیج گرگان در نظر گرفته شده که قابل پرداخت است و انجام خواهد شد.

وی افزود: زهکشی اراضی استان گلستان باید تکمیل شود که ۱۵۰ میلیارد تومان نیازمند است و پیگیر آن خواهیم بود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه در پایان گفت: به رغم خواست منفی و ناپاک دشمنان این نظام دهه‌ها پایدار بوده و عمر آن قرن‌ها ادامه خواهد داشت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰، کد خبر: ۲۵۲۶۹۱۶، www.tasnimnews.com.
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین