پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۸۱۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۵
استاندار قم از آغاز عملیات اجرایی ساخت بزرگ‌ترین کارخانه تولید چادر مشکلی در قم با سرمایه‌گذاری ۱۱۳۰ میلیارد تومانی خبر داد.

شعار سال:بهرام سرمست اظهار کرد: تفاهم‌نامه مهم همکاری با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) داشتیم که یکی از بندهای آن در ارتباط با احداث بزرگ‌ترین کارخانه تولید چادر مشکی در قم است.
 
وی افزود: خوشبختانه عملیات اجرایی این واحد آغاز شد و با ۱۸ میلیون متر مربع ظرفیت تولید و ۱۱۳۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و اشتغال بیش از ۴۵۰ نفر مستقیم و ۶۰۰ نفر غیرمستقیم به عنوان یک برند برای قم و کالای فرهنگی محسوب خواهد شد.
 
به گفته استاندار قم در کشور حدود ۸۰ میلیون متر مربع پارچه چادر مشکلی مورد نیاز است و این واحد تولیدی یک ظرفیت مهمی برای تأمین چادر مشکی محسوب می‌شود.
 
وی در مورد مهم‌ترین اولویت‌های توسعه ظرفیت‌های گردشگری گفت: پروژه‌های گردشگری از جمله طرح‌های مهم در دست پیگیری است، به خصوص اینکه سالانه ۲۰ میلیون زائر را پذیرا هستیم و باید در کنار اولویت‌های زیارتی که داریم برای مردم این شهر ابعاد متنوع گردشگری را تقویت کنیم.
 
سرمست بیان کرد: ظرفیت‌های گردشگری خوبی در اطراف قم قرار دارد که به عنوان گردشگری طبیعی و مناطق نمونه گردشگری از اولویت‌های مهم است و منطقه نمونه گردشگری دشت بهشت نیز آماده افتتاح است و مناطق نمونه گردشگری دیگری تعیین تکلیف می‌شوند.
 
استاندار قم گفت: در ارتباط با بحث سوغات زائر و ثبت شهر مقدس قم به عنوان شهر ملی انگشتر اقدامات خوبی انجام و به عنوان شهر ملی ثبت شد.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه همشهری، تاریخ انتشار: 4  تیر   1400، کدخبر:608444 ، www.hamshahrionline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
0
0
امیدواریم که تمام اقدامات لازم برای افزایش ظرفیتها صورت بگیرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین