پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۸۳۳
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶
فرماندار جم در حاشیه بازدید از پروژه راه جم-پالایشگاه- ریز گفت: پروژه اصلاح مسیر باریک و‌پر پیچ و خم جم به ریز به عنوان آرزوی بیست ساله ی مردم جم در دهه فجر سال گذشته و‌ با تامین اعتبار از سوی شرکت پالایش گاز فجر جم آغاز شد.

شعارسال: فتح الله نوروزی با بیان اینکه عملیات اجرایی فاز اول این پروژه در مسیری جدید و به طول نزدیک به ۵ کیلومتر آغاز شده اضافه کرد: فاز اول این پروژه با اعتبار ۱۷۵ میلیارد ریال مسیر مردم و کارکنان شرکت فجر جم را کوتاه تر و امن تر می کند.

وی اظهار داشت: هم اکنون بازگشایی مسیر و بخش مهمی از ابنیه این پروژه انجام شده و امیدواریم هر چه زودتر شاهد اتمام فاز اول این پروژه مهم و حیاتی شهرستان جم باشیم.

نوروزی با تقدیر از همراهی مردم و مالکان در واگذاری زمین برای اجرای مسیر گفت: قطعا همراهی و مشارکت مردم در اجرای پروژه ها و برنامه های عمرانی دولت نقش مهم و موثری دارد و هر چه مشارکت عمومی افزایش یابد توسعه و پیشرفت بیشتری نیز به دست می آید.

فرماندار جم با بیان اینکه پروژه راه جم به ریز به پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصدی رسیده خاطرنشان کرد: فاز دوم پروژه نیز در دستور کار قرار دارد و قطعا با همراهی خوب مجموعه نفت و گاز و مردم ، شاهد اصلاح مسیر خطرناک جم به ریز خواهیم بود.

نوروزی سرعت اجرای پروژه را مطلوب توصیف کرد و بیان داشت: تلاش بر این است تا این پروژه در زمان مقرر به بهره برداری برسد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی آینه جم، تاریخ انتشار: 31اردیبهشت1395، کدخبر: 15696: www.ayenejam.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین