پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۸۹۵۱
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۴
دولت آلمان از تمام وزارتخانه‌های این کشور خواست به علت نگرانی‌های مربوط به حفظ حریم شخصی از شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک، کلاب هاوس، تیک‌تاک و اینستاگرام خارج شوند.
شعار سال: تمامی سازمان‌ها و وزارتخانه‌های دولتی در آلمان تا پایان سال ۲۰۲۱ فرصت دارند تا صفحات خود را در شبکه اجتماعی آمریکایی فیس بوک را تعطیل کنند.

اولریش کلبر در نامه خود خطاب به ادارات و نهاد‌های دولتی آلمان توصیه کرده که آن‌ها علاوه بر فیس بوک از کلاب هاوس، تیک تاک و اینستاگرام نیز خارج شوند. زیرا آن‌ها نیز در زمینه نقض قوانین حریم شخصی عملکردی مشابه با فیس بوک داشته اند.
 
خداحافظی وزارتخانه‌های آلمانی با فیس‌بوک، اینستاگرام و کلاب هاوس

کمیسیونر حفاظت از داده‌های آلمان معتقد است فیس بوک و سه شبکه دیگر نتوانسته اند تبعیت خود از قوانین مربوط به حفظ حریم شخصی که توسط اتحادیه اروپا و آلمان وضع شده را ثابت کنند و به همین علت ادامه فعالیت سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی آلمانی در این شبکه‌های اجتماعی جایز نیست.

مقامات آلمانی از اینکه اطلاعات خصوصی کاربران این کشور در فیس بوک، اینستاگرام، کلاب هاوس و تیک تاک به آمریکا منتقل می‌شود، رضایت ندارند و می‌گویند فیس بوک حاضر نیست در این زمینه با دولت آلمان همکاری کند یا به آن ضمانتی بدهد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۰، www.farsnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین