پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۹۷۹۲
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸
رئیس انستیتو پاستور ایران با تکذیب توقف همکاری ایران و کوبا در تولید واکسن کرونا گفت: این موضوع از اساس کذب است و ترویج چنین شایعاتی با هر هدفی، کاملا غیر اخلاقی است.
شعار سال: دکتر علیرضا بیگلری با تکذیب کل شایعه قطع همکاری دو کشور گفت: همکاری‌ها با برگزاری جلسات منظم هفتگی پیش می‌رود و نصب ماشین آلات نیز در حال انجام است.

او با بیان این که قرارد داد مشترک ما با کوبا ماه‌ها قبل منعقد شده و جلسات مشترک هفتگی داریم گفت: واکسن مشترک ایران و کوبا کارآزمایی بالینی سومش را هم در ایران و هم در کوبا به پایان رسانده و منتظر تحلیل نتایجش هستیم و کار تولید هم به خوبی پیش رفته است و اولین بخش تولیدی آماده تحویل به وزارت بهداشت است و روز به روز بر مقدار تولیدات افزوده خواهد شد.

بیگلری افزود: واکسن انستیتو پاستور جزو یکی از بهترین و موثرترین واکسن‌های دنیا است، با توجه به ویژگی‌های خاصش و ایمن بودنش و امکان تزریق به افراد زیر ۱۸ سال ان.
 
تعداد بازدید : 3

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه خبر، تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۰، کد خبر: ۸۲۱۰۷۵، www.irinn.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین