پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۰۷۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۶
استاندار قزوین گفت: تغییراتی که هفته‌های گذشته در دولت ایجاد شده نشان می‌دهد اتفاقات خوبی در روز‌های آینده پیش روی ورزش کشور قرار دارد و می‌توانیم مدال‌های رنگینی در رقابت‌های المپیک و پارالمپیک کسب کنیم.

شعار سال:هدایت الله جمالی پور روز پنجشنبه در مراسم بدرقه "مهدی مرندی" والیبالیست ملی پوش قزوین به رقابت‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۱ توکیو افزود: ورزش امروز در عرصه‌های بین‌المللی به عنوان یک دیپلماسی قدرتمند اثرگذاری دارد و ورزشکاران به عنوان سفرای این مناسبات سیاسی و اجتماعی و فرهنگی عمل می‌کنند.
 
وی اضافه کرد: ظرفیت ورزش در مناسبات سیاسی و اجتماعی سبب شده که کشورها در این عرصه سرمایه گذاری های کلانی انجام دهند و جمهوری اسلامی نیز از این فرصت استفاده کرده و چهره‌های برجسته‌ای را به جهان معرفی کرده است.
 
جمالی پور ارتقای والیبال قزوین را به عنوان پنج استان برتر کشور تبریک گفت و اظهار داشت: در ۱۰ سال اخیر ورزش جمهوری اسلامی از رشد بالایی برخوردار بوده و در رشته‌های گروهی و انفرادی افتخارات بسیاری کسب کرده است که بخشی از آن متعلق به استان قزوین است.
 
استاندار قزوین گفت: قطعا با اراده‌ای که در وجود آقای مهدی مرندی والیبالیست قزوینی دیده می‌شود، روزهای خوبی را پیش روی ورزش کشور خواهیم داشت و موفقیت‌های بسیاری کسب خواهیم کرد، چون قبلاً نیز تجربه‌های متعددی داشته‌ایم و در مقابل تیم‌های ایتالیایی‌ و آمریکایی‌ پیروزی‌های متعددی کسب کرده‌ایم.
 
مقام ارشد اجرایی استان قزوین خاطرنشان کرد: ورزش باید عمق بیشتری پیدا کند؛ چراکه توسعه آن به کاهش آسیب‌های اجتماعی منجر شده و استفاده بهینه از منابع انسانی را تسری می‌بخشد.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا  ، تاریخ انتشار:  24 تیر   1400، کدخبر: 1104641، www.ilna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
0
0
اگر اهمیت بیشتری به ورزش و ورزشکار داده شود رشد و پیشرفت آنها قطعی است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین