پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۲۱۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲
بازار خراسان شمالی مانند بازار سایر شهر‌های کشور با مشکل کمبود و عدم فروش سیمان مواجه شده است.
شعار سال: چند وقتی است که سیمان به‌عنوان یکی از کالا‌های مورد نیاز ساخت و ساز ساختمان در شهر‌های مختلف دچار نوسان زیاد قیمتی و کمبود شده است.

در استان خراسان شمالی٬ در حالی که کارخانه سیمان بجنورد یکی از بزرگ‌ترین واحد‌های تولید این کالا در سطح کشور است٬ نبود این کالا در بازار٬ هر از گاهی زمینه فروش خارج از شبکه و سودجویانه آن را فراهم کرده و در حالی نرخ مصوب سیمان برای هر کیسه حدود ۳۳۰۰۰ تومان است٬ قیمت آن در بازار دلالی به ۵۵۰۰۰ تومان نیز می‌رسد.

برخی از عاملین فروش سیمان معتقدند سیمان هست، ولی توزیع آن خارج از شبکه انجام شده و سیمان تولید شده بجنورد پس از بارگیری در کارخانه٬ به سمت مقاصد سایر شهر‌های کشور رفته و در استان توزیع نمی‌شود.

مدیران اتحادیه فروش مصالح ساختمانی، اما حضور سیمان در بورس کالا و قطعی برق کارخانه‌ها٬ عامل این نوسان و کمبود می‌دانند و می‌گویند مشکل توزیع و قیمت سیمان از این هفته حل خواهد شد.

در این گزارش در مصاحبه با تعدادی از عاملین فروش و مدیر اتحادیه٬ این مشکل را بررسی کرده‌ایم.
 
تعداد بازدید : 6

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر: ۲۵۴۲۷۸۱، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
0
0
وقتی یک شهر سیمان نیاز دارد از شهرهای دیگر خریداری می کند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
0
0
به این مقدار زیاد خارج میشود که خود شهر کمبود دارد؟ چرا؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین