پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۲۳۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۵
تعدادی از کارکنان معترض آبفا شهری و روستایی در باغملک و ایذه، در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات حقوقی خود، امروز شیر فلکه تأسیسات آب روستا‌های این شهر‌ها را بستند.

شعار سال:  در ادامه تجمع و تحصن‌های پی در پی کارمندان ثابت و آبداران روستایی آبفا استان خوزستان، امروز در باغملک و ایذه، آبداران معترض شیر فلکه اصلی آب روستا‌های این دو شهر را بستند.
 
یکی از این آبداران معترض گفت: بیش از یکسال از آخرین پرداختی حقوق ما می‌گذرد و در سال جاری بدون پیمانکار و حق بیمه و حقوق به حال خود ر‌ها شده‌ایم.
 
وی افزود: در طی این مدت نه خبری از عیدی و سنوات بوده و نه کسی پاسخ درستی به ما می‌دهد و مدیران مربوطه فقط حرف می‌زنند ولی هیچ اقدامی نمی‌کنند.
 
یکی دیگر از این آبداران می‌گوید: سازمان آبفا متاسفانه بین آبداران روستایی و شهری تبعیض قائل می‌شود. چگونه می‌شود که آبداران شهری ۶ میلیون تومان دریافتی حقوق داشته باشند و برای آبداران روستایی با سختی کار بیشتر، زیر۳ میلیون در نظر گرفته می‌شود که آن هم به موقع پرداخت نمی‌شود؟
 
این آبدار روستایی ادامه داد: تا کنون بیش از ده بار دست به تحصن زده‌ایم. هر بار با یک پرداخت ناچیز شعور و غرور ما را به بازی می‌گیرند و با وعده‌های الکی ما را از ادامه تحصن منصرف کرده و‌امیدوارانه به سر کار باز می‌گردانند ولی خبری از پرداخت معوقات و حق بیمه نمی‌شود.
 
یکی دیگر از این آبداران روستایی می‌گوید: مدیران شهرستان‌ها میگوند که حقوق آبداران با ما نیست، باید استان از طرح‌های عمرانی برای شما‌واریز کنند و درست مشکل اصلی همینجاست.
 
به همین خاطر آبداران روستایی به نشانه اعتراض تمام تاسیسات و شیر فلکه‌های آب روستا‌های ایذه و باغملک را امروز بستند.
 
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا ، تاریخ انتشار: 4  مرداد   1400، کدخبر: 1109275، www.ilna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
0
0
شاید از این راه کسی به فکر حل مشکلاتشان بیفتد و حق و حقوقشان را پرداخت کند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین