پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۲۵۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۹
رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت گفت: در طرح تزریق واکسن کرونا به خبرنگاران ۳۲ هزار خبرنگار در کشور واکسینه خواهند شد.

شعار سال: دکتر جعفر صادق تبریزی رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه بازدید از پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون امروز در مشهد اظهار کرد: تزریق واکسن کرونا به خبرنگاران از روز شنبه ۹ مردادماه آغاز می‌شود که در قالب این طرح ۳۲ هزار خبرنگار در کشور واکسینه خواهند شد.
 
تبریزی ادامه داد: البته در این مرحله تنها افرادی که کارت خبرنگاری داشته و کار میدانی انجام می‌دهند واکسینه می‌شوند و کارکنان تحریریه‌های روزنامه‌ها و هفته‌نامه‌ها واکسن دریافت نخواهند کرد.
 
وی بیان کرد: در این مدت ۱۰ میلیون نفر از گروه‌های شغلی حساس، غیر از نیروهای مسلح که واکسیناسیون آنها از مرزبانی‌ها آغاز می‌شود، در مدت ۱/۵ ماه واکسن کرونا دریافت می‌کنند.
 
رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: برای تزریق واکسن به فرهنگیان، ۸ منطقه در مشهد پیش‌بینی شده است که امروز مرکز تجمیعی واکسیناسیون فرهنگیان مورد بازدید قرار گرفت و به طور آزمایشی ۳۰۰ دوز واکسن به فرهنگیان تزریق شد.
 
وی ادامه داد: در ارتباط با  معلولان تاکنون ۸۰ درصد معلولان ساکن در مراکز تجمیعی کشور واکسینه شده‌اند و واکسیناسیون ۲۰ درصد باقیمانده نیز انجام خواهد شد و واکسیناسیون یک میلیون و ۵۰۰ هزار معلولی که در منزل نگهداری می‌شوند نیز در این دوره انجام خواهد شد.
 
تبریزی گفت: در این خصوص از امکانات و تجهیزات اداری دستگاه‌های اجرایی مربوطه برای واکسیناسیون استفاده می‌شود و واکسن، نیروی انسانی و همچنین ملزومات مورد استفاده توسط وزارت بهداشت تامین خواهد شد.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه همشهری  ، تاریخ انتشار:  6 مرداد   1400، کدخبر: 617427، www.hamshahrionline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
0
0
به امید ریشه‌کن شدن این ویروس و واکسیناسیون همگانی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین