پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۵۳۵۳۰
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۳
معاون فنی گمرک طی نامه‌ای به گمرکات اجرایی در خصوص اطلاع رسانی به مسافرین ورودی که قصد رجیستر کردن گوشی‌های تلفن همراه خود را دارند نوشت: از تاریخ ابلاغ این بخشنامه، چنانچه محرز شود به مسافری در بدو ورود به کشور، اطلاع رسانی لازم منجمله شفاهی و یا حضوری صورت نپذیرفته است، زمانی برای حضور مسافرین مراجعه کننده در این حوزه معاونت در نظر گرفته خواهد شد و معاونت مسافری و کلیه متصدیان و مسئولین شیفت مسافری گمرک مربوطه مکلفند در آن هنگام، در این حوزه معاونت حضور یافته و پاسخگوی مسافران جامانده از رجیستری گوشی باشند.
شعارسال:در نامه مهرداد جمال ارونقی معاون فنی گمرک نامه آمده است:

رجیستری موبایل‌ها به محض ورود به فرودگاه امام
 
علیرغم صدور بخشنامه‌های متعدد درخصوص طرح رجیستری گوشی‌های تلفن همراه در مبادی ورودی، مبنی بر اطلاع رسانی دقیق به مسافرین ورودی که قصد رجیستر نمودن گوشی‌های تلفن همراه خود را دارند، اخیراً مشاهده می‌شود تعداد زیادی از مسافرین علی الخصوص مسافرین ورودی از طریق گمرک فرودگاه امام خمینی (ره)، بدون اطلاع از موضوع، وارد کشور می‌شوند و بدلیل عدم پاسخگویی گمرکات و سایر دفاتر ستادی، به این حوزه معاونت مراجعه می‌نمایند و این در حالی است که بررسی‌های صورت پذیرفته صحت گفته‌های مسافرین را مبنی بر اینکه هیچگونه اطلاع رسانی در خصوص نحوه اقدام صورت نگرفته است تأیید می‌نماید. در بازدید‌های میدانی و سرزده اینجانب هم، آنچه مشهود بوده، عدم توجه به موضوع توسط متصدیان ذیربط در شیفت مسافری و عدم تذکر و راهنمایی مسافرین ورودی خصوصاً در گمرک یاد شده (گمرک فرودگاه امام خمینی (ره)) می‌باشد که علاوه ایجاد تبعات بعدی، نارضایتی مسافرین را در پی داشته است؛ لذا مجدداً توجه به بخشنامه‌های صادره، تاکید گردیده و از تاریخ ابلاغ این بخشنامه، چنانچه محرز شود به مسافری در بدو ورود به کشور، اطلاع رسانی لازم منجمله شفاهی و یا حضوری صورت نپذیرفته است، زمانی برای حضور مسافرین مراجعه کننده، در این حوزه معاونت در نظر گرفته خواهد شد و معاونت مسافری و کلیه متصدیان و مسئولین شیفت مسافری گمرک مربوطه مکلفند در آن هنگام، در این حوزه معاونت حضور یافته و پاسخگوی مسافران جامانده از رجیستری گوشی باشند و چنانچه اثبات شود اطلاع رسانی لازم به مسافرین صورت نپذیرفته است با متصدیان مربوطه وفق مقررات برخورد خواهد شد. بدیهی است کلیه همکاران محترم در ساعات شیفت کاری خود، موظف به اطلاع رسانی مطلوب و محترمانه به تک تک مسافرین بوده و هیچ عذری در کوتاهی و قصور، مورد پذیرش نمی‌باشد. دستور فرمائید این بخشنامه در کلیه گمرکات مجری طرح رجیستری در تابلو اعلانات نصب و در گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) با اخذ امضا، به کلیه متصدیان و مسئولین سرویس مسافری ابلاغ و نسخه ابلاغ شده متضمن امضای پرسنل، برای اینجانب ارسال شود.

شعارسال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار:۱۳ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر:۱۱۱۳۳۸۷، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین