پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۳۹۰۳۶۸
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۲
گمرک ایران در یک اقدام تسهیل گرایانه و با هدف شفاف سازی و انحصار زدایی، اختیار صدور مجوز ورود موقت ماشین آلات راه‌سازی و معدنی را به گمرکات اجرایی تفویض کرد.

شعار سال: موضوع تفویض اختیار ورود موقت ماده ۵۰ قانون امور گمرکی در راستای تمرکز زدایی امور و تسهیل در تشریفات گمرکی و در اجرای بهبود فضای کسب و کار و صرفه جویی در وقت خدمت گیرندگان گمرک ایران، ورود موقت ماشین آلات راه‌سازی و معدنی به گمرکات اجرایی تفویض اختیار شده است.

صدور مجوز ورود موقت ماشین آلات راه‌سازی و معدنی به گمرکات اجرایی تفویض شد
بر اساس بخشنامه گمرک در این خصوص، صدور مجوز ورود موقت ماشین آلات راه‌سازی و معدنی در گمرکات اجرایی به مدت ۶ ماه با رعایت شرایط اعلامی دفتر مقررات صادرات و واردات که شامل بیل مکانیکی با قدرت بیش از ۳۰۰ اسب بخار، لودر با قدرت بیش از ۳۵۰ اسب بخار، بولدوزر با قدرت بیش از ۳۶۰ اسب بخار و دامپتراک با ظرفیت بیش از ۱۰۰ تن با اخذ تضمین لازم امکان ورود موقت به کشور را خواهند داشت.

همچنین تمدید پروانه‌های ورود موقت ماشین آلات راه سازی و معدنی به مدت ۱۸ ماه در فواصل ۶ ماهه امکان پذیر خواهد بود و صدور و تمدید در مجموع حداکثر تا سقف دو سال از تاریخ صدور پروانه با رعایت شرایطی امکان پذیر است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری بازار، تاریخ انتشار:۲۲ تیر ۱۴۰۲، کدخبر: ۲۳۱۲۲۳، www.tahlilbazaar.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین