پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۳۹۲۷
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹
ستاد نیرو‌های مرکزی آمریکا نتایج تحقیقات این ستاد درباره حمله اخیر به یک کشتی تجاری مرتبط با اسرائیل را منتشر کرد که عنوان می‌کند ایران با انجام سه حمله پهپادی این کشتی را هدف قرار داد.
شعار سال: ستاد نیرو‌های مرکزی آمریکا، روز جمعه ۱۵ مرداد نتایج تحقیقات این ستاد درباره حمله اخیر به یک کشتی تجاری مرتبط با اسرائیل را منتشر کرد که عنوان می‌کند ایران با انجام سه حمله پهپادی این کشتی را هدف قرار داد.

سنتکام اعلام کرد که دو حمله اول پهپادی به کشتی در روز هفتم مرداد ناموفق بود، اما حمله سوم با پهپاد انفجاری، باعث مرگ دو خدمه کشتی شد.

ستاد نیرو‌های مرکزی آمریکا تعیین کرده که حمله پهپادی حفره‌ای به قطر ۶ فوت (یک متر و ۸۰ سانتیمتر) در بخش کابین کاپیتان ایجاد کرد و به فضای داخلی کابین آسیب جدی رساند.

بر اساس بیانیه سنتکام، نظامیان این ستاد چند قطعه از پهپاد سوم ایرانی را از دریا بیرون کشیده و بازیابی کرده و به این نتیجه رسیدند که مشابه نمونه‌های پیش گردآوری شده از پهپاد‌های تهاجمی ساخت ایران بوده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از انتخاب، تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر: ۶۳۱۶۴۴، www.entekhab.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین