پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۴۰۴۷
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۳
تیم متخصص ویروس شناسی در بلژیک اعلام کرد: گونه «کلمبیایی» ویروس کرونا باعث مرگ هفت فرد مسن در یک خانه سالمندان در این کشور شده است.
شعار سال: تیم متخصص ویروس‌شناسی در بلژیک اعلام کرد که گونه «کلمبیایی» ویروس کرونا باعث مرگ ۷ فرد مسن در یک خانه سالمندان در این کشور شده است.

«مارک فان رانست» ویروس شناس در دانشگاه «لوفین» که تحقیقاتی درباره گونه جدید که در این خانه سالمندان انجام داده است گفت که هفت نفر از سالمندان در شهر «زافینتیم» در همسایگی شهر بروکسل در اثر ابتلا به گونه جدید جان خود را از دست دادند. این افراد هشتاد و نود سال عمر داشتند و حال برخی از آن وخیم بوده است.

دانشمندان هنوز نمی‌دانند که آیا سرعت شیوع گونه کلمبیایی از دیگر گونه‌ها بیشتر است یا نه. این گونه در حال حاضر حداقل یک درصد از موارد ابتلا به کرونا در بلژیک را شکل می‌دهد، در آمریکا ۲ درصد و در ایالت «فلوریدا» در آمریکا بیش از ۲ درصد را شکل می‌دهد؛ بنابراین گزارش، گونه کلمبیایی که «بی۶۲۱.۱» نامیده می‌شود و در کلمبیا ظاهر شده است طی هفته‌های اخیر در آمریکا ثبت شده است، اما موارد ابتلا به آن در اروپا بسیار اندک بودند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از برنا، تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۲۱۶۸۸۶، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین