پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۴۸۹
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵
نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه در صندوق ذخیره فرهنگیان اتفاق افتاده رانت و تخلف است و ضمانت نامه‌های محکمی هم از ابتدا از وام گیرندگان اخذ نشده است.
شعار سال:

محمدرضا رضایی کوچی نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به فساد مالی در صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: اعطای وام در این صندوق به مبلغ 8 هزار میلیارد تومان با رانت و فساد اتفاق افتاده است.

وی افزود: نکته‌ قابل ذکر این است که ضمانت‌های جدی از وام گیرندگان در صندوق ذخیره فرهنگیان گرفته نشده و این درحالی است که وقتی که به یک جوان وام ازدواج داده می‌شود ضمانت های سنگینی از وی اخذ می‌شود تا به محض تاخیر از حقوق ضامن ها مبلغ وام را کم می‌کنند.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: متاسفانه در صندوق ذخیره فرهنگیان شاهد استفاده برخی از افراد خاص از این صندوق و دریافت وام‌های کلان توسط آنها بودیم و آنچه که در این صندوق اتفاق افتاده رانت و تخلف است.

رضایی در پایان خاطرنشان کرد: از روز اول هم که تسهیلات به وام گیرندگان صندوق ذخیره فرهنگیان داده شده، آنها بنا نداشته‌اند که تسهیلات را بازگردانند چرا که ضمانت‌ نامه‌های محکمی در خصوص این وام‌ها گرفته نشده است.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 15آبان1395، کدخبر:13950815001187 : www.farsnews.com




اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین