پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۴۹۲۵
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸
کوبا که سال قبل به خوبی شیوع کرونا را مهار کرده بود، حالا به دلیل شیوع واریانت دلتا با یکی از بدترین شیوع‌های ویروس کرونا در جهان مواجه شده است
شعار سال: کوبا برای مقابله بحران کرونا، در حال بازگرداندن صد‌ها پزشک خود که در خارج از این کشور کار می‌کنند و تبدیل هتل‌ها به مراکز قرنطینه و بیمارستان است.

کوبا که سال قبل به خوبی شیوع کرونا را مهار کرده بود، حالا به دلیل شیوع واریانت دلتا با یکی از بدترین شیوع‌های ویروس کرونا در جهان مواجه شده است.

موارد ابتلا به کرونا در کوبا بطور متوسط طی هفت روز اخیر، ۱۰ برابر متوسط جهانی بوده است. از هر پنج تست کرونا در این کشور یکی مثبت است.

شیوع کرونا با یکی از بدترین بحران‌های اقتصادی کوبا در دهه‌های اخیر همزمان شده و این کشور با کمبود شدید دارو و کالا‌های اساسی مواجه شده است.

آنا آیریس دیاز استاد دانشگاه در کوبا گفت: شاهد صف‌هایی بودم که به مدت بیش از ۲۰ ساعت تشکیل شده بود و مردم در راهرو‌های پلی‌کلینیک در حال مردن بودند.

قیمت آزیترومایسین دارویی که در مقابله با کرونا کاربرد دارد، بطور معمول در داروخانه‌های کوبا ۱۶ پزو بوده، اما حالا ماه‌هاست که کمیاب شده و در بازار سیاه به قیمت ۳۶۰۰ پزو معادل ۱۵۰ دلار فروخته می‌شود.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از فانا
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین