پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۵۰۱۰
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۷
هیات نظارت بر انتخابات کشور، پس از بررسی انتخابات شورای شهر‌های لاهیجان، ماکلوان و پیربازار، نتایج نهایی را با چند تغییر اعلام کرد.
شعارسال: در لاهیجان امیرحسین علیزاده پس از شمارش مجدد آرا توانست به شورای شهر راه پیدا کند و آرمان پوریاسری، یکی از منتخبین شورا به دلیل اصرار هیات نظارت بر رد صلاحیت وی، از لیست منتخبین ششمین دوره شورای شهر لاهیجان حذف و به این ترتیب، ابراهیم خوشحال به عنوان علی البدل اول جایگزین وی در شورای شهر لاهیجان شد.

در ماکلوان ۲ تن از اعضای شورا به دلیل رد صلاحیتشان از لیست نهایی کنار رفتند و مهدی حق جوی و جعفر صولتی جایگزین آنان شدند.

در پیربازار نیز نفرات دوم تا پنجم حذف و نفرات ششم تا نهم با اسامی حعفر قربان زاده، کمیل حسینی، حسن دوستی و مهرشاد پورنوروز جایگزین شدند.

شورای شهر‌های لاهیجان، ماکلوان و پیربازار از روز آینده ۲۴ مرداد پس از برگزاری مراسم تحلیف به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.
 

نتایج نهایی انتخابات لاهیجان، ماکلوان و پیربازار تغییر کرد
 
شعارسال، بااندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری گیل خبر، تاریخ انتشار:۲۳ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر:۴۷۲۱۴۴، gilkhabar.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین