پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۹۲۳۳
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۳
ماجرای کتک زدن نیروی خدماتی پیربازار توسط شهردار این شهر تازه تاسیس حواشی مختلفی را ایجاد کرده است. رای دیوان عدالت اداری برای تایید نتایج اولیه انتخابات شورای شهر و تغییر همه اعضای شورا منجر به درگیری‌های متعددی شده است.

شعار سال:در تازه ترین جنجال، برخی تصاویر و ادعاها حاکی از آن است که آبدارچی شهرداری پیربازار به خاطر چای بردن برای اعضای جدید توسط شهردار کتک خورده است. خود شهردار هم درگیری با این فرد را تایید کرده است و البته اعلام نموده که به او بی احترامی شده است.
 
در این رابطه رییس شورای اسلامی شهر پیربازار گفته است: پس از تایید اعضای اصلی شورای شهر پیربازار، این اعضا برای انجام وظایف خود به شهردار ی رفتند که یکی از نیروهای خدماتی بر حسب برنامه همیشگی برای اعضای جدید چای برد که با واکنش منفی شهردار وقت مواجه شد.
 
علی معصومی افزود: شهردار به این نیروی خدماتی گفت که حق پذیرایی از اعضای شورا را ندارد و این نیرو هم گفت که وظیفه اش پذیرایی از همه کارکنان و ارباب رجوعان است.
 
وی افزود: شهردار با شنیدن این حرف نیروی خدماتی به شدت عصبانی شد تا جایی که او را به باد کتک گرفت و خواست وی را از ساختمان شهرداری بیرون کند که سرانجام با ورود و وساطت پلیس از این کار منصرف شد.
 
همچنین سجاد علیپور شهردار پیربازار هم با انتشار بیانیه ای در این رابطه ابراز داشت: در دو روز گذشته بعد از مراسم تحلیف شورای جدید شهر پیربازار تحت فشار شدید این اعضا مبنی بر استعفا قرار دارم.
 
 اینجانب با هماهنگی فرماندار رشت آقای امام پناهی و مدیر کل امور شهری استانداری گیلان جناب آقای دکتر کاظمی مبنی بر اینکه شورای جدید بر اساس دستور موقت دیوان عدالت شروع بکار نموده و تا اعلام رأی نهایی دیوان منتظر بمانم و بعد تصمیم گیری کنم تا فرایند تغییر احتمالی شهردار چندین بار تکرار نگردد؛ با اعضای جدید گفتم استعفا نخواهم داد و اگر میخواهید می توانید بصورت قانونی مرا استیضاح کنید.
 
 در اثر این فشارها و تمرد چند کارگر خدمات شهری این شهرداری بعد از آمدن اعضای جدید؛ امروز درگیری لفظی میان اینجانب و یکی از این کارگرها ایجاد و از فرد مورد نظر خواستم که به محل کار خود برای نظافت در سطح شهر برود و ساختمان شهرداری را ترک کند.

بعد از بی احترامی ایشان و بکار بردن الفاظ نامناسب ایشان را از ساختمان شهرداری به بیرون هدایت نمودم.
 
اینجانب شهردار و منتخب اعضای قبلی شورای اسلامی شهر پیربازار می باشم که بعد از اجرای دستور موقت میخواستم همزمان با ترک اعضا، استعفاء دهم؛ ولی به توصیه مسئولان تا اعلام حکم نهایی و تعیین تکلیف شورا بعنوان شهردار بکار خود ادامه خواهم داد.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت خبری حکایت گیلان، تاریخ انتشار:  10 دی 1400، کدخبر: ، www.hekayatgilan.ir،7380

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین