پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۵۴۵۵
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۴
اطلاعات دریافتی از شستا حاکی است که در تاپیکو (هلدینگ نفت و گاز و پتروشیمی) که متعلق به شستا می‌باشد مسائلی رخ داده که نیاز به بررسی بیشتر دارد. باید دید در وهله اول واکنش دفتر رئیس جمهور منتخب به مسائل تاپیکو چه خواهد بود.
شعار سال: اطلاعات دریافتی از شستا حاکی است که در تاپیکو (هلدینگ نفت و گاز و پتروشیمی) که متعلق به شستا می‌باشد مسائلی رخ داده که نیاز به بررسی بیشتر دارد. از جمله این مسائل انتصاب‌ها، استعلام مدارک و کارت‌های هدیه می‌باشد که در این گزارش فعلا به مساله کارت‌های هدیه اشاره می‌شود.

ماجرای کارت هدیه‌های دریافتی مدیر عامل تاپیکو چیست؟

بر اساس این گزارش در اسفند ماه سال گذشته هیات مدیره تاپیکو (زیر مجموعه شستا) با توجه به مصوبه هیات مدیره ۸۵ قطعه کارت شهروند ۸۰ میلیون ریالی جهت استفاده کارکنان شرکت تهیه کرد.

فروشگاه شهروند با توجه به درخواست تاپیکو مبلغ ۳ درصد روی کل مبلغ تخفیف داد که به دستور مدیر عامل تاپیکو این مبلغ به صورت کارت هدیه ۴۰۰ هزار تومانی و بدون اخذ مجوز هیات مدیره در اختیار وی قرار گرفته است.

یک قطعه کارت از ۸۵ قطعه کارت ۸۰ میلیون ریالی نیز به دو کارت ۴ میلیون تومانی تبدیل شد. موارد فوق به اطلاع حراست شرکت رسیده است و حسابرس مستقل طی مراحل حسابرسی به این امر واقف است که پیگیری لیست کارت اهدایی را کرده است که به دلیل عدم وجود رسید، لیستی به حسابرسی ارائه ارائه نشده است.

بیش از نیمی از سود شستا که به سازمان تأمین اجتماعی پرداخت می‌کند مربوط به هلدینگ تاپیکو (شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین) است.

باید دید در وهله اول واکنش دفتر رئیس جمهور منتخب به مسائل تاپیکو چه خواهد بود. در مرحله بعد نیز باید دید واکنش بازرس کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سازمان بازرسی کل کشور، وزارت اطلاعات، اطلاعات سپاه و مسئولان قضائی به مسائل تاپیکو چگونه خواهد بود؟

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از عصر خبر، تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۸۸۵۱۹، www.asrkhabar.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین