پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۵۷۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵
به همت متخصصان ذوب آهن اصفهان پروفیل آرک معدن TH ۳۶ با استاندارد اروپایی در این کارخانه تولید و ایران بی نیاز از واردات این محصول شد.
شعارسال: مدیر مهندسی نورد ذوب آهن اصفهان با اشاره به مقاومت بالای آرک معدن TH ۳۶، این محصول را موجب تامین یکی از نیاز‌های بخش معادن با عمق و فشار زیاد دانست و گفت: در گذشته عمده آرک‌های معادن وارداتی بود، اما با همت و تلاش در ذوب آهن اصفهان از واردات این پروفیل بی نیاز شدیم.

محمد امین یوسف زاده افزود: آرک‌هایی که در داخل تولید می‌شد نیز با روش‌های غیر ایمن بود که با توجه به خطرات کار در معدن و زلزله خیز بودن کشور، تولید استاندارد این محصول ضرورت بسیار داشت.

وی با اشاره به اینکه در گذشته نیز آرک V ۲۱ در ذوب آهن اصفهان تولید شده است، افزود: حدود هفت ماه طراحی آرک معدن TH ۳۶ طول کشید که در نهایت بر اساس استاندارد اروپایی و درخواست مشتری به تولید انبوه رسید.

علیرضا مهرابی سرپرست نورد ۶۵۰ ذوب آهن اصفهان نیز، آرک معدن TH ۳۶ را یک محصول کاملاً ایرانی دانست و گفت: طراحی، تکنولوژی و تراش غلتک‌ها در کارگاه نورد ۶۵۰ ذوب آهن انجام شد و امیدوارم به زودی آرک‌های TH دیگر نیز در این شرکت تولید شود.
 

ذوب آهن اصفهان آرک معدن TH ۳۶ تولید می‌کند
 
شعارسال، بااندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری گسترش، تاریخ انتشار:۲۹ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر:۱۹۳۶۰۸، www.gostaresh.news
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
0
0
بسیار عالی، یک خبرخوب از بی‌نیازی به واردات این پروفیل
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین