پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۶۷۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۷
شهردار رشت از صدور مجوز پروانه ساختمانی برای زمین‌های نسقی در روز‌های آینده خبر داد.
شعار سال: سید محمد احمدی شهردار رشت در نشست با جمعی از معاونین و مدیران شهرداری رشت، اظهار داشت: به زودی مجوز پروانه ساختمانی برای زمین‌های نسقی صادر می‌شود.
شهردار رشت تصریح کرد: با صدور پروانه ساختمانی برای زمین‌های نسقی، کلیه سازندگان موظف به اقدام قانونی برای اخذ پروانه از مناطق شهرداری بوده و ساخت و ساز بدون مجوز و پروانه پذیرفتنی نیست.
 
احمدی با اشاره به ضرورت فعالیت شهربان ساختمان برای جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز اذعان داشت: مناطق شهرداری برای صدور پروانه و همچنین گشت شبانه روزی برای جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز فعال و تقویت می‌شوند.

وی از تلاش‌ها و پیگیری‌های اعضای شورای اسلامی شهر رشت و مساعدت‌های دستگاه قضا برای اجرای شیوه نامه صدور پروانه ساختمانی برای زمین‌های نسقی تقدیر و قدردانی نمود و بیان داشت: ساز و کار‌ها و تمهیدات لازم جهت اجرای این شیوه نامه در مناطق شهرداری رشت اندیشیده شده است و به حول قوه الهی در روز‌های آینده، مناطق پنجگانه شهرداری رشت خدمات مرتبط جهت طی مراحل قانونی اخذ مجوز پروانه ساختمانی به شهروندان ارائه خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از گیل خبر، تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۰، کدخبر: ۴۷۲۴۸۱، gilkhabar.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
0
0
از همون اول لطفا مجوزها رو درست صادر کنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین