پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۷۶۴۴
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۴
در خبرها آمده است که سامانه ثبت پیشنهادات شهروندان در سایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی فعال شد. اولین سوال ما این است که فرآیند استفاده از پیشنهادات چگونه تعریف شده است؟ پیشنهادات بر چه اساسی وزن گذاری و اولویت یابی می شوند؟ ضمانت اجرای پیشنهادات چیست؟ و .... . لطفا با شعور مردم بازی نکنید. دوره این بازی ها مدت زمان زیادی است که سپری شده است. منتظر دریافت توضیحات از وزارت محترم تعاون،کار و رفاه اجتماعی هستیم.
شعار سال: سامانه ثبت پیشنهادات شهروندان  در سایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی فعال شد.  بر اساس رویکرد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص اخذ و استفاده از نظرات، ایده‌ها و پیشنهادات صاحب نظران، متخصصان و آحاد مردم برای بهبود امور مربوط با بخش‌های مختلف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سامانه ثبت پیشنهادات شهروندان در صفحه اصلی سایت این وزارتخانه فعال شد.

 این سامانه متشکل از بخش‌هایی همچون «ثبت پیشنهاد، ویرایش پیشنهاد، پیگیری وضعیت پیشنهاد و راهنمای پیشنهاد دهندگان» است.

مخاطبین گرامی می‌توانند از طریق لینک http://mardom.mcls.gov.ir/ وارد این سامانه شوند و درخواست و پیشنهاد خود را به ثبت برسانند.

سامانه‌های دریافت پیشنهاد یا سامانه‌های سرکاری؟
 
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از عصر ایران
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین