پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۷۹۱۳
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۵
معاون شرکت آبفای استان کرمان گفت: مشکلات کم آبی روستا‌هایی که جمعیت بیشتری دارند در اولویت قرار می‌گیرند و لیست آن‌ها به شکل مکتوب به استانداری اعلام می‌شود. حل مشکل بحران آب راور ۶ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

شعار سال:مجتبی ابراهیم نژاد درجلسه پیگیری مشکلات و معضلات آب و فاضلاب شهرستان را‌ور گفت: برای مشکلات کم آبی روستا‌هایی که جمعیت بیشتری دارند در اولویت قرار می گیرند و لیست آنها به شکل مکتوب به استانداری اعلام می‌شود.
 
وی افزود: در نتیجه‌ این جلسه برای حل بحران آب راور مبلغ ۶ میلیارد تومان پیش بینی شده که با همت مسئولان زیربط باید بودجه‌ این کار اختصاص داده شود و به ترتیب اولویت پروژه‌های قابل اجرا مورد بازرسی و در صورت لزوم به زودی به وزیر نفت اعلام خواهد شد.
 
همچنین در این جلسه اسماعیلی رئیس اداره آب و فاضلاب راور گفت: در ۵۰ سال اخیر این کم آبی بی سابقه بوده و ما تمام تلاش خود را به کار بستیم تا با آبرسانی سیار (تانکر) در روز‌های تعطیل و غیرتعطیل، حفر چاه، مخزن بتنی دیگر کارها از این بحران عبور کنیم.
 
وی افزود: ۳۶روستا در راور دچار کم آبی هستند و ما روستا‌های با مسافت ۱۲۰ کیلومتر را با تانکر آبرسانی کردیم، و در بعضی روستا‌ها نظیر طاشک و بغیجان با صرفه جویی و ذخیره‌ یک روز در میان آب وضعیت را کنترل کردیم.
 
رئیس آبفای راور نیز در ادامه گفت: در روستا‌های فیض آباد، طرز ، گوهجهر ، بغیجان، طاشک، تیران، قطروئیه، با احیای قنات، حفر چاه و ایجاد مخازن بتنی در روستا‌های بخش کوهساران، شهرک‌های مسکونی دهوج و تقی آباد برای حل مشکل آب اقدام شده است.
 
مظفری بخشدار راور نیز در این نشست گفت: در صورت حل مشکل مخزن آب روستای شاهزاده محمد آب ۱۳روستای دیگر تامین خواهد شد.
 
وی بیان کرد: در برخی روستاها مانند هجدک لوله کشی فرسوده بوده ونیاز به بازسازی دارد.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  ایلنا، تاریخ انتشار:  14 شهریور   1400، کدخبر:1126712 ، www.ilna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین