پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۷۹۹
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کمیسیون در جریان رسیدگی و تصویب برنامه ششم توسعه علی رغم مورد غفلت قرار دادن این موضوع از سوی دولت مصر است. تا پایان برنامه ششم توسعه بیمه‌ها تجمیع شود.

شعار سال: زهرا ساعی ضمن حضور در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات گفت: در برنامه ششم ضعف‌هایی در حوزه اجتماعی بود که به تدریج در مجلس در راه مرتفع شدن است و در حوزه‌های مختلف نظیر بخش زنان و خانواده و کودکان نقاط ضعف برنامه اصلاح شده است.

سخنگوی فراکسیون ترک زبانان مجلس در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به برخی حواشی در خصوص تشکیل این فراکسیون تصریح کرد: فراکسیون با نگاه توسعه ای به مناطق ترک نشین و با کمک نمایندگان شاخص ترک زبان در مجلس و فارغ از نگاه قومیتی تشکیل شد و تمام نمایندگان عضو در این فراکسیون به دنبال ایجاد وحدت و حل مشکلات به خصوص در حوزه اقتصادی هستند.

وی افزود: در ادوار مختلف مجلس نمونه‌های مشابه فراکسیون بوده، اما متاسفانه تعداد اندکی به دنبال ایجاد حاشیه‌سازی‌هایی بودند و یا برخی گروه‌های اندک ترک زبان نیز تلاش کردند خود را متصل به ما جلوه کنند که این موضوع نیز صحیح نیست و این فراکسیون در جهت حفظ وحدت ملی تشکیل شده و حتما موضوع گیری‌های این فراکسیون در مقابل هر کسی خواهد بود که به دنبال تفرقه و واگرایی است.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 19 آبان 1395، کد مطلب: 95081913587، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین