پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۵۸۲۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷
رئیس کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه نپرداختن طلب ایران از سوی سئول به منزله مشارکت در کلاهبرداری آمریکا است، گفت: ارائه کالا و لوازم خانگی در قبال پول ایران اگر با موافقت دولت ایران نباشد قابل قبول نیست. کره جنوبی به ایران بدهکار است و باید این پول را به تهران پرداخت کند.
شعار سال: عزت الله اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار کرد: کره جنوبی به عنوان کشور مستقل حق ندارد پرداخت بدهی اش به ایران را به اجازه آمریکا موکول کند و این خلاف قوانین بین المللی است. این اقدام سئول ذلت برای این کشور و مشارکت در کلاهبرداری آمریکا در سطح بین المللی است.

رئیس کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه نپرداختن طلب ایران از سوی این کشور به منزله مشارکت در کلاهبرداری آمریکا است، گفت: ارائه کالا و لوازم خانگی در قبال پول ایران اگر با موافقت دولت ایران نباشد قابل قبول نیست. کره جنوبی به ایران بدهکار است و باید این پول را به تهران پرداخت کند.

اکبری با اشاره به پرداخت این بدهی به صورت تهاتر، گفت: اگر در این زمینه توافق بشود و ایران از تمام جهات با این مسئله موافق باشد قطعا با این امر مشکلی نخواهیم داشت، ولی اینکه سئول پول ما را بگیرد و در قبال آن پول بپردازد صحیح نیست.

وی تصریح کرد: آمریکا برخلاف قوانین بین المللی، قوانین داخلی خود را به دنیا دیکته می‌کند، این یعنی قانون جنگل. این یعنی ذلت برای کره و مشارکت این کشور در راهزنی و کلاهبرداری آمریکا. مجلس در قبال اینگونه برخورد‌ها بی‌تفاوت نمی‌ماند، آمریکا و همه کشور‌های شریک جنایاتش باید به قوانین بین المللی و حقوق ملت‌ها احترام بگذارند در غیر این صورت باید منتظر عکس العمل شدید ملت‌ها باشند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰، کد خبر: ۹۶۲۲۲۳، snn.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
0
0
یعنی هر جا مشکلی پیش بیاد پای آمریکا در میان هست؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین