پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۸۵۲۵
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۳
در جهت جلوگیری از فساد‌های احتمالی، مهمترین گلوگاه‌های فساد خیز و نقاط آسیب پذیر سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور شناسایی و توسط کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم سازمان تایید و ابلاغ گردید. عناوین گلوگاه‌های مذکور در منوی مبارزه با فساد دفتر قابل مشاهده می‌باشد.
شعار سال: به منظور ارتقاء سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم، نقاط آسیب پذیر و گلوگاه‌های فسادخیز با استفاده از نقطه نظرات صاحب نظران دفاتر ستاد سازمان و ادارات کل آموزش فنی حرفه‌ای استان‌ها تهیه و در جلسه ارتقاء سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای بررسی و تصویب گردید. در فرآیند تهیه نقاط آسیب پذیر، راهکار‌های بهبود وضعیت و پیشگیری از فساد‌های احتمالی نیز پیش‌بینی و ابلاغ گردیده است. برنامه مذکور بعنوان یکی از مسیر‌های دستیابی به سلامت اداری و نیز صیانت از حقوق مردم، می‌تواند نقش ارزنده‌ای در تحقق اهداف سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای ایفا نمایند.

گلوگاه های فسادخیز
 
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از سایت سازمان فنی و حرفه ای
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین