پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۸۶۳
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۷
ژان مارک آیرو، وزیر امور خارجه فرانسه، در واکنش به پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده گفت: منتظر است تا آمریکا موضع خود را در برابر توافق هسته‌ای ایران روشن کند.

شعار سال:

به نقل از رادیو بین المللی فرانسه ، ژان مارک آیرو، وزیر امور خارجه فرانسه،روز چهارشنبه نهم نوامبر، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی فرانس2 درباره پیروزی دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوری‌خواهان آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری این کشور گفت: ما نیاز داریم که با یکدیگر برای یک دنیای متعادل کار کنیم، برای یک دنیای صلح آمیز."

این اولین اظهار نظر رسمی دولت فرانسه به این پیروزی است.

آیرو تصریح کرد که منتظر است تا آمریکا موضع خود را در برابر توافق هسته‌ای ایران، پرونده سوریه و توافق پاریس درباره تغییرات آب و هوایی روشن کند.
وی گفت: بر سر توافق تغییر آب و هوای پاریس و توافق هسته ای ایران چه خواهد آمد؟ این‌ها پرسش‌های مهمی است که ما اکنون از خود می پرسیم.

وزیر امورخارجه فرانسه گفت: "این انتخابات ما را به چالش کشید."

رئیس دستگاه دیپلماسی فرانسه اضافه کرد: آنچه تاکنون ترامپ گفته است نگرانی هایی را به وجود آورده است. پرسش‌های بسیاری مطرح شده است. ما در یک جهان نامطمئن هستیم، در یک دنیای خطرناک که در حال تغییر عمیق است."

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 19 آبان 1395، کد مطلب:   95081913548 : www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین