پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۳۵۸۸۷۲
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶
حجت الاسلام علی اکبر ایمانی به عنوان امام جمعه بخش لواسانات منصوب شد.
شعار سال: حجت الاسلام علی‌اکبر ایمانی روز یکشنبه در حکمی از سوی رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه به عنوان امام جمعه بخش لواسانات منصوب شد.

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه روز گذشته در واکنش به برخی خبر‌ها درباره پایان مأموریت امام جمعه سابق لواسان، نوشت: بر اساس خط و مشی ابلاغی، احکام ائمه جمعه، چون سایر کارگزاران نظام اسلامی مدت دار است و برای یک دوره سه ساله صادر می‌شود که ممکن است به اقتضای شرایط، برای دوره‌های متوالی تمدید شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین لواسانی امام جمعه سابق لواسان، به مدت ۷ سال عهده‌دار این مأموریت بوده است که سه سال در دوره مدیریتی قبلی نهاد نماز جمعه و سه سال دوم در دوره مدیریتی جدید نهاد نماز جمعه خدمت کرد. از سال گذشته که برای تصمیم‌گیری با او رایزنی و گفتگو شد، با اظهار تمایل برای خروج از این مسوولیت به دلیل فشار‌های سنگینی که با صبوری تحمل کرده بودند، درخواست کرد به مدت یک سال دیگر ادامه خدمت داشته باشند و همین رو در یک سال گذشته، بر اساس تفاهم طرفین، او، برای دوره سوم مشغول به خدمت بود و اساساً واژه برکناری واقعیت ندارد.
 
شعارسال، بااندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار:۲۱ شهریور ۱۴۰۰، کدخبر:۸۴۴۶۸۰۸۵، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین