پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۹۱۷۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷
نماینده مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه باید تکلیف سیاست خارجه کشور مشخص شود، گفت: تمام تاجران در دنیا تلاش می‌کنند هزینه مبادلات اعم از حمل و نقل، مبادلات پولی، جابجایی کالا و محصولات را کاهش دهند؛ اما وقتی ما این مسیر‌ها را دور می‌زنیم یعنی هزینه را افزایش می‌دهیم و این به معنی آن است که تولید کنندگان و بازرگانان خودمان را از میدان رقابت دور می‌اندازیم.
شعار سال: مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو ، درباره اینکه رویکرد دولت با حضور محسن رضایی، مخبر، رهبر و خاندوزی در تیم اقتصادی به چه شکل پیش خواهد رفت، اظهار داشت: گفتنش سخت است؛ این تیمی که آقای رئیسی تعیین کرده و کنار هم قرار داده است، اگر قبله واحد و برنامه مشخصی برای رسیدن نداشته باشند، طبیعی است که هر کسی در آن می‌خواهد به صورت سلیقه‌ای پیش برود که در مسیر به تناقض با یکدیگر بر می‌خورند.

وی افزود: یک وقتی ما نقشه‌ای داریم و همه مهندسان جمع شده‌اند برای اینکه آن را اجرایی کنند و یک وقت نیز هر مهندسی می‌خواهد نقشه خود را پیاده کند؛ آن وقت است که به اختلاف می‌خورند؛ مشکل ما نبود آن نقشه‌ای است که می‌خواهیم به طرفش برویم. در نتیجه ممکن است هر کدام از این آدم‌ها حرفی را بزنند که آبشان با یکدیگر در یک جوب نرود و فرصت‌ها و زمان را از دست دهند.


پزشکیان درباره مذاکرات و اینکه چه آینده‌ای خواهد داشت، گفت: بر اساس تجربه‌هایی که در طول تاریخ وجود دارد هیچ کشوری با بستن مرزهایش به جایی نرسیده و توسعه در این شرایط امکان‌پذیر نیست؛ ضمن اینکه تمام تاجران در دنیا تلاش می‌کنند هزینه مبادلات اعم از حمل و نقل، مبادلات پولی، جابجایی کالا و محصولات را کاهش دهند؛ اما وقتی ما این مسیر‌ها را دور می‌زنیم یعنی هزینه را افزایش می‌دهیم و این به معنی آن است که تولیدکنندگان و بازرگانان خودمان را از میدان رقابت دور می‌اندازیم و آن‌ها مجبور هستند برای رسیدن، مسیر طولانی‌تری را طی کنند در نتیجه آن کسی که زودتر می‌رسد، برنده‌تر است.
 
اعضای تیم برنامه واحد نداشته باشند، آب‌شان در یک جوب نمی‌رود

این نماینده مجلس یازدهم تصریح کرد: بنابراین با این ساختار و اینکه FATF را قبول نمی‌کنیم، اگر برجام و گفتگو‌های بعدی را نپذیریم و نتوانیم با دنیا گفتگو کنیم و بعد بگوییم توسعه پیدا می‌کنیم، کار بسیار سختی است.

وی ادامه داد: حالا باید تیم جدید بروند وین ببینیم چه می‌کنند؛ یا باید بنشینند گفتگو کرده و مسائل را حل کنند یا وقت تلف نکنند، آن چیزی را که می‌گویند، اجرا کنند که البته من نمی‌دانم چه هست.
 
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبر آنلاین، تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰،کد خبر: ۱۵۵۴۶۶۷، www.khabaronline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
0
0
خیلی مشتاق دیدن عملکرد تیم اقتصادی دولت، مخصوصا تو این شرایط هستیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
0
0
بعضی مواقع داشتن نظر و فکرهای مختلف و در کنار هم قرار دادنشون نتیجه بهتری میده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
0
0
امیدواریم که نتایج خوبی در وین بدست بیاد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین