پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۰۷۵۹
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰
ششمین نشست تحلیف شورای شهر یاسوج با حضور 4 عضو تایید شده این پارلمان تشکیل شد تا با غیبت یک عضو مراسم تحلیف انجام نشود.

شعارسال: مجید احمدی در همین خصوص گفت: بارها اعلام کردم که جلسات با دو سوم اعضا برگزار شود دستور قانونی و مکاتبه وزارت کشور است، نزدیک ۶۰ یا ۷۰ شهر در کشور این مشکل را دارند که حل شد در استان کهگیلویه و بویراحمد  دهدشت و دنا همین مشکل را داشت که با ترکیب دو سوم، کار شروع شد.
 
فرماندار بویراحمد بیان کرد: دغدغه که من و همکارانم داریم در این راستا است اگر شورا زودتر شروع به کار نکند خیلی از کارهای مردم و شهر ابتر می‌ماند خیلی از کمیسیون و جلساتی هستند  که طبق قانون اعضای شورا باید حضور داشته باشند، هر روز شکایات از مردم داریم که امورات شهری به درستی انجام نمی شود مجددا از اعضای منتخب شورا درخواست داریم که ما با سایر کشور فرقی نداریم برخی ها معقتد به جایگزین اعضای علل‌البدل هستند که فعلا چنین چیزی امکان پذیر نیست.
 
وی با بیان اینکه پذیرفتیم که یک نفر به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شود، افزود: برای شهرداری سرپرست انتخاب می‌شود تا سرنوشت دو نفر اعضای شورا مشخص شود، مدام از طرف مردم مدام بازخواست می‌شویم که چرا اعضای شورای کار را شروع نمی‌کنند‌.
 
احمدی بیان کرد: امروز هدایت امیری یکی از منتخبین شورا غایب است و در سفر است حتی تلاش کردیم به صورت مجازی هم با وی ارتباط برقرار کنیم اما ممکن نشد به همین دلیل جلسه به حد نصاب نرسید، مُر قانون برای ما سر لوحه کار است.

تحلیف اعضای پارلمان یاسوج در ایستگاه ناکامی
 
وی با اشاره به غیبت آن دو نفر گفت: قانون در خصوص غیبت این دو نفر چیزی نگفته اما چیزی که قانون پیش‌بینی کرده برگزاری تحلیف با دو سوم اعضای شورا است.
 
احمدی ضمن عذرخواهی از مردم گفت: من از مردم شهر یاسوج قلبنا عذرخواهی می‌کنم، مردم بدانند من و همکارانم در این قضیه نقشی نداریم و منفعتی هم نمی‌بریم، تنها نگاه ما این است که کار مردم زمین نماند و امورات شهری سر و سامان بگیر‌ید.
 
وی بیان کرد: مجددا از مردم به خاطر این وقفه در کار شورا عذرخواهی می‌کنم.کسانی که رای مردم را می‌گیرند باید پاسخگو باشند.
 
در ادامه هدایت اکبری گفت: شرمنده مردم هستیم آقای فرماندار تدبیری بیندیشید.خیلی وام انبوه سازی گرفتند ما رای مردم را گرفتیم و باید پاسخگو باشیم اگر حضور پیدا نکنیم لطمه به مردم است.
 
گلایه از فرماندار در جلسه اول مراسم تحلیف باید برگزار می شد چون مشروعیت داشت اما مشاوران به شما بد مشاوره دادند.
 
گفتنی است، تاکنون ۵ جلسه رسمی و یک جلسه فوق‌العاده برای منتخبین شورای شهر برگزار شده و از این به بعد جلسات به صورت ۱۲ جلسه متناوب برگزار خواهد شد.

شعارسال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت صبح زاگرس، تاریخ انتشار: ۰۳مهر۱۴۰۰، کدخبر:۱۹۱۴۷۴، www.sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین