پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۱۲۶۳
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲
رئیس جمهور گفت: در این سفر گام‌های مهم و اقدامات موثری برای رفع نارسایی‌ها و محرومیت استان در بخش‌های مختلف زیرساختی برداشته خواهد شد.

شعار سال:ایت‌الله سید ابراهیم رئیسی در جمع خبرنگاران به برنامه‌های دولت برای توسعه استان اشاره و عنوان کرد: توفیقی است برای من که به اتفاق همکاران در این ایام متعلق به امام حسین خدمت مردم ولایت مدار کهگیلویه و بویراحمد رسیدیم.
 
رئیس جمهور بیان کرد: قبل از سفر بررسی نسبت به مشکلات و نیازهای استان انجام و گزارش به ما داده شده و استاندار در جلسه دولت در حوزه کشاورز صنعت و نفت و گاز، و گردشگری و سایر زمینه‌های اشاراتی داشته است.
 
آیت‌الله رئیسی بیان کرد: با وجود نعمت خدادادی محرومیت و بیکاری نباید در این استان مفهوم داشته باشد به کمک نیروهای جوان و مدیران با کفایت و راهنمایی نماینده رهبری گام‌هایی در جهت رفع مشکلات استان برداریم.
 
وی خاطرنشان کرد: از همین تریبون از مردم استان به دلیل اینکه امکان برگزاری جلسات مردمی وجود ندارد عذر خواهی می کنم  اما در جلسه شورای اداری و نخبگان از دغدغه مردم آگاه می‌شویم.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار:  9 مهر  1400، کدخبر:1240705 ، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین