پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۲۶۸
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸
دبیرکل جبهه ملی ابتکار فلسطین اعلام کرد با توجه به جانبداری رئیس جمهور جدید آمریکا از رژیم صهیونیستی، فلسطینی‌ها باید درباره راهبردهای خود در رابطه با صلح تجدید نظر کرده و به دنبال متحدان جدیدی باشند.

شعارسال: «مصطفی البرغوثی» دبیرکل جبهه ابتکار ملی فسلطین در تشریح تأثیر انتخاب «دونالد ترامپ» به ریاست‌جمهوری آمریکا بر روند صلح خاورمیانه گفت: « از نظر جانبداری و وفاداری به اسرائیل، تفاوتی بین «دونالد ترامپ» رییس‌جمهور منتخب آمریکا و «هیلاری کلینتون» نامزد شکست خورده دموکرات‌ها وجود ندارد»

وی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «المیادین»، افزود: سخنان ترامپ درباره صلح، مصرف رسانه‌ای دارد اما هدف واقعی آن تشویق اسرائیل به شهرک‌سازی است.

به بیان البرغوثی، دوران تکیه فسطینی‌ها به مذاکرات صلح پایان یافته و آنها در یک مرحله حساس قرار گرفته‌اند و باید شرایط را به نفع خود تغییر دهند.

وی در ادامه افزود: یافتن متحدان جدید و اتحاد همه گروه‌های فلسطینی، امکان طراحی استراتژی جدید را برای طرح ملی فراهم می‌کند.

طرح ملی مورد نظر گروه‌های فلسطینی ، ایجاد دولت مستقل فلسطین بدون وجود اشغالگر و شهرک‌سازی را مطرح می‌کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار خبر 22 آبان 1395، کدمطلب: 13950822000182 ،www.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین