پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۶۲۸۹۲
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی؛ دکتر «موسی نجفی» را به عنوان سرپرست «پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی» منصوب کرد.
شعار سال: در این حکم انتصاب آمده است:

«نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «سرپرست پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی» منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با پیروی ازآموزه‌های اسلامی، مبانی علمی و روحیه انقلابی و راهبرد‌های اساسی دولت مردمی، وجلب همکاری استادان، مدیران وکارکنان گرامی (یاوران علمی) آن پژوهشگاه، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری به ویژه «تحول در علوم انسانی» ایفا نمایید. امید است با توکل به خداوند متعال، مأموریت و وظایف آن پژوهشگاه مرجع علوم انسانی و مطالعات فرهنگی را در مسیر تحقق اهداف متعالی اسناد بالادستی نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه عملیاتی‌سازی راهبرد‌های طرح شده در «بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» و «سند دانشگاه اسلامی» درحوزه علم و فناوری و سبک زندگی اسلامی ایرانی با رویکردی تحول گرایانه و مسأله محور در راستای تحقق «تمدن نوین اسلامی» به انجام رسانید.

توفیق روزافزون جنابعالی را در پیش‌برد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم.»

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین طی نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاش‌های «دکتر حسینعلی قبادی» رئیس سابق پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

بنا بر اعلام روابط عمومی وزارت علوم، دکتر نجفی (زاده ۱۳۴۱ در اصفهان) دارای دکترای تخصصی علوم سیاسی (گرایش اندیشه سیاسی) از پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی است که پیش از این رئیس پژوهشکده فرهنگ، انقلاب و تمدن اسلامی و رئیس گروه نظریه‌پردازی انقلاب اسلامی و مدیر گروه دوره دکترای علوم سیاسی در مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی بوده است.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۴۰۰۰۷۲۶۱۸۸۰۱، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین