پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۳۵۷۲
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۸
یکی از راهبرد‌های ایجاد تور حفاظتی- ارتباطی توسط برخی از مدیران ارشد دولتی فعال در مجموعه‌های اقتصادی و تولیدی، جذب و بکار گیری نمایندگان ادوار و مدیران ارشد است. بهانه جذب نیز، استفاده از تجارب کاری این گونه افراد است. داستان بشکلی رسوا، پشت پرده قابل تشخیص دارد. اسامی ۶۰ نفره از نمایندگان محترم ادوار مجلس که در وزارت نفت جذب و بکارگیری شده یا به کار سابق خود برگشته اند، بشرح زیر است. ما از وزارت نفت پاسخ نمی‌خواهیم، پاسخ مان را باید الزاما سازمان بازرسی کل کشور بدهد. منتظریم
شعار سال: احمد امیرآبادی فراهانی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آقای زنگنه در در دو دوره مسئولیتش در دولت‌های آقایان خاتمی و روحانی، ۶۰ نفر از نمایندگان را در وزارت نفت استخدام کرد، گفت: او تنها در دوره قبل، ۲۵ نماینده و از سال ۱۳۹۲ تا سال ۱۴۰۰ هم که دوباره وزیر شد، ۳۵ نماینده را به وزارت نفت برده است. وی افزود: یکی از نمایندگان در قرارداد نفتی با خارجی‌ها، از این قرارداد ایراد گرفت و با من شروع به دعوا کرد و پس از اینکه در دوره بعدی مجلس رای نیاورد بلافاصله هیئت مدیره یکی از شرکت‌های نفتی شد.

امیرآبادی اضافه کرد: در طول ۱۰ دوره گذشته مجلس، ۸ هزار نفر به ایران خودرو توسط نمایندگان مجلس معرفی شدند و فقط یک نماینده به تنهایی، ۳۰۰ نفر را معرفی کرد.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در مورد دخالت در عزل و نصب ها، زمانی که وزیر مربوط در جلسه رای اعتمادش به نمایندگان می‌گوید که فرماندار و استاندار را با نظر شما انتخاب می‌کنم این موضوع علاوه بر اینکه اشتباه است بلکه توقع نمایندگان را بالا می‌برد و اگر وزیر مربوط این کار را انجام ندهد ممکن است بین دو قوه اختلاف ایجاد شود.

«اسامی ۶۰ نفره از جذب و به‌کارگیری نمایندگان ادوار مجلس در وزارت نفت» به شرح زیر بوده و در بین اسامی مورد اشاره نام الیاس حضرتی، توجهات خاص را به خود جلب نموده است:
اسامی ۶۰ نفره از به‌کارگیری نمایندگان ادوار در وزارت نفت!
 
اسامی ۶۰ نفره از به‌کارگیری نمایندگان ادوار در وزارت نفت!
 
اسامی ۶۰ نفره از به‌کارگیری نمایندگان ادوار در وزارت نفت!
 
اسامی ۶۰ نفره از به‌کارگیری نمایندگان ادوار در وزارت نفت!
 
اسامی ۶۰ نفره از به‌کارگیری نمایندگان ادوار در وزارت نفت!
 
 
تعداد بازدید : 4
 
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین