پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۴۰۱۴
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲
در حالی که کشور کره دارای بدهی ۹/۲ میلیارد دلاری به جمهوری اسلامی بوده و به بهانه تحریم ها اقدام به بلوکه کردن بدهی نموده است، سفارت کره جنوبی در اقدامی تحقیرکننده در دیدار با مسئولان بیمارستان خصوصی آتیه دوهزار ماسک اهدا کردند! منتظر توضیحات بیمارستان آتیه هستیم.
شعار سال: یکی از مهارت‌هایی که شهروندان و مدیران یک کشور مدعی توسعه و تمدن باید بیاموزند، مهارت و توسعه عزت نفس و اعتماد به نفس است. شناسایی و ملاحظه این مهارت در شهروندان، دارای شاخص‌های مشخص رفتاری است.

واقعا برایمان جای سوال است که چرا بیمارستان معظم آتیه با وجود مدیرانی خوش نام و پیشرو در حوزه حرفه‌ای خود، اقدام به پذیرش ۲۰۰۰ ماسک کی. اف ۹۴ اهدایی توسط سفارت کره جنوبی نموده است؟

صمیمانه درخواست دریافت توضیح برای تنویر افکار عمومی را داریم. ضمنا از جناب سفیر یون تشکر کرده و تقاضا داریم که دیگر چنین کمک‌هایی را به کشور ایران مبذول ندارند. اثبات صداقت در روابط دیپلماتیک فی مابین کره جنوبی با جمهوری اسلامی ایران، تلاش برای بازپس دادن بدهی‌های تاریخی این کشور است. جای تاسف دارد که جمهوری اسلامی ایران باید تاوان اعتماد و صداقت در روابط تجاری خود با کشور کره جنوبی را بدهد.

بدهی ۹ میلیارد دلار کره و اهدای دو هزار ماسک!گفتنی است هر بسته یکصد عددی ماسک کی‌اف۹۴ (kf۹۴) بین ۱۲ هزار تا ۱۵ هزار وون کره یعنی ۱۰ الی ۱۳ دلار است که ۲ هزار ماسک حدود ۲۰۰ الی ۲۶۰ دلار می‌شود.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین