پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۴۳۱۲
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۴
استاندار لرستان گفت: زندگی مردم پلدختر پس از سیل ۹۸ دچار مشکل شده که در سفر رئیس‌جمهور به استان لرستان مشکلات این شهرستان به طور ویژه بررسی می‌شوند.

شعار سال:فرهاد زیویار استاندار لرستان امروز در ششمین سفر شهرستانی خود به پلدختر سفر کرد تا از نزدیک ظرفیت‌ها و مشکلات حوزه اقتصادی و پساسیل این شهرستان مورد بررسی قرار گیرد.
 
در سفر امروز استاندار لرستان به پلدختر و معمولان از تعدادی از طرح‌‌های اقتصادی، عمرانی و پروژه‌های نیمه‌کاره پساسیل این شهرستان مورد بازدید قرار گرفت.
 
حضور در مراسم غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای معمولان و حضور  در مراسم روز 13 آبان در شهر معمولان، بازدید از دیواره حفاظتی گلزار شهدای معمولان و همچنین افتتاح فاز اول طرح گازرسانی افرینه  از جمله مهمترین برنامه سفر استاندار لرستان به شهرستان پلدختر بود. 
 
زیویار همچنین در این سفر طرح گازرسانی به روستای جلگه خلج را کلنگ‌زنی و از روند ساخت پل روستای برگلان سوخته و پمپاژ واشیان، دیواره ساحلی شهر پلدختر، دیدار با خانواده خانواده شهید درویشعلی شکارچی، بازدید از مینی پالایشگاه پلدختر از دیگر برنامه های سفر استاندار لرستان به شهرستان پلدختر بود.
 
فرهاد زیویار استاندار لرستان در حاشیه این بازدیدها در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان پلدختر اظهار داشت: افتتاح فاز اول پروژه گازرسانی به شهرستان معمولان، بازدید از دیواره‌ها و دایک‌های حائل رودخانه کشکان و همچنین بازدید از دیواره شهر پلدختر از جمله مهمترین محور های سفر به شهرستان پلدختربود.
 
وی افزود: رفع نواقص دیواره ساحلی شهر پلدختربه طول حدود 2 هزار و 500متر و همچنین لایروبی رودخانه در دستور کارقرار گرفته است.
 
استاندار لرستان با بیان اینکه شرایط شهرستان پلدختر متفاوت‌تر از سایر شهرستان‌ها است عنوان کرد: در سفربه سایر شهرستان‌های استان اکثر بازدید‌ها از واحد‌های صنعتی  نیمه تمام و تعطیل است ولی در شهرستان پلدختر پس از سیل 98 زندگی مردم بسیار  دچار مشکل شده و بنا داریم در سفر اخیر رئیس جمهور به استان مشکلات شهرستان پلدختر به طور ویژه بررسی شوند.
 
وی بیان کرد: کلیه مشکلات مردم پلدختر از جمله استهمال تسهیلات بانکی توسط دستگاه‌های اجرایی جمع‌آوری و در گزارشی کلی در سفر آتی رئیس‌جمهور به استان لرستان  به آیت‌الله رئیسی انتقال داده می‌شود.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  تسنیم، تاریخ انتشار:  13 آبان  1400، کدخبر: 2601930، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین