پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۴۳۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۱
به صراحت می‌گوییم که کمترین نزدیکی فکری به دکتر ابراهیم یزدی نداشته و نداریم، اما اجازه هم نخواهیم داد که هر خیره سری به اسم مسائل ارزشی و سیاسی یا هر برداشت سو دیگری، لطمه به وحدت ملی و زیر سوال بردن برخی تقیدات دینی بزند. حرمت میت مسلمان و مزار او بر هر مسلمان دیگر واجب است. کدام جهل مقدس، جهل مرکب، زور ورزی کور یا زور ورزی لختی، به خود اجازه داده که مثلا برای جلب توجه در سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا یا هر دلیل دیگر، چنین خطا‌هایی را مرتکب شود؟ هشدار می‌دهیم که این مملکت، جمهوری اسلامی ایران است. جمهوریت مبتی بر قانون اساسی دارد و اسلامیت مبتنی بر دین رسول الله و انقلابی گری مبتنی بر آرای امامین انقلاب. غلط می‌کند هر فردی که بخواهد خارج از این چارچوب به هر بهانه‌ای که باشد، وحدت ملی و سرمایه اجتماعی این کشور را هدف قرار دهد.
شعار سال: خانواده ابراهیم یزدی (وزیر خارجه پیشین ایران) از تخریب سنگ قبر وی برای دومین بار خبر داده است. ابراهیم یزدی در شهریور سال ۹۶ درگذشت و در بهشت زهرا مدفون است. قبل از این در اسفند ۹۶ هم برای نخستین بار، سنگ قبر توسط افراد ناشناس تخریب، اما تعویض شد. خانواده ابراهیم یزدی گفته است این بار اقدام به تعویض و بازسازی سنگ مزار نخواهد کرد.

ابراهیم یزدی در شهریور سال ۹۶ درگذشت و در بهشت زهرا مدفون است. قبل از این در اسفند ۹۶ هم برای نخستین بار، سنگ قبر توسط افراد ناشناس تخریب، اما تعویض شد.  خانواده ابراهیم یزدی (وزیر خارجه پیشین ایران) از تخریب سنگ قبر وی برای دومین بار خبر داده است. این اتفاق از سوی افراد ناشناس صورت گرفته و هویت آن‌ها مشخص نیست.

خانواده ابراهیم یزدی گفته است این بار اقدام به تعویض و بازسازی سنگ مزار نخواهد کرد.

ابراهیم یزدی در شهریور سال ۹۶ درگذشت و در بهشت زهرا مدفون است. قبل از این در اسفند ۹۶ هم برای نخستین بار، سنگ قبر توسط افراد ناشناس تخریب، اما تعویض شد.

او از یاران و مشاوران امام خمینی در مبارزه با حکومت شاه و انقلاب ۵۷ به ویژه در دوره اقامت امام در فرانسه بود. وی همچنین عضو شورای انقلاب، وزیر خارجه و معاون نخست‌وزیر در دولت موقت انقلاب، نماینده شهر تهران در مجلس اول و دبیرکل نهضت آزادی ایران بود.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از انتخاب، تاریخ انتشار:۱۳ آبان۱۴۰۰، کد خبر: entekhab.ir/۶۴۵۸۷۰
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
0
0
این کار نوعی جنایت است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین