پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۴۴۴۸
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹
رئیس جمهور در چند روز پیش فرموده بودند که هیچ خط قرمزی ندارم؛ نه معاونینم و نه وزرا هیچ کدام خط قرمزی برای من نیستند. رئیس قوه قضائیه نیز تاکید موکد بر فسادستیزی و افشاگری اطلاعات و سوت زنی داشته و دارند. سوال اینجاست که آیا در شرایطی که رسانه‌ها و خبرنگاران جانفشانی نموده و پا به رکاب فسادستیزی شده اند، باید به وزرا اجازه شکایت از رسانه و خبرنگار داد؟ منتظر پاسخ رئیس جمهور و رئیس قوه قضائیه به سوال خانم عاطفه اسماعیلی هستیم.
شعار سال: درپی انتشار نامه مربوط به حقوق مدیرکل دفتر وزیر نفت، این وزارتخانه از عاطفه اسماعیلی، خبرنگار خوزستانی و دو فرد دیگر به اتهام انتشار اسناد محرمانه شکایت کرد.
آقای رئیسی شکایات وزرای شما از خبرنگاران چه معنایی دارد؟
 
 
بعد از انتشار نامه مربوط به یک استخدام و دریافت حقوق نجومی مدیری در دفتر وزیر نفت، این وزارتخانه اعلام کرده کارغیرقانونی انجام نداده، اما خبرنگار سوت‌زن از شکایت این وزارت‌خانه نسبت به خود و ۲ نفر دیگر به اتهام انتشار اسناد محرمانه خبر داده است!
تعداد بازدید : 6
 
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی اقتصاد سالم
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی خبری راهبرد معاصر، تاریخ انتشار:۱۵ آبان ۱۴۰۰، کد خبر:۱۰۸۳۶۶، rahbordemoaser.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین