پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۴۴۸۵
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹
بر اساس توضیحات ارایه شده توسط علی بابابب کارنامی نماینده محترم مجلس، گویا ایشان تبادل نیروی کار و تجربه مسکن ملی با چینی‌ها یا پیمان سپاری پروژه محور اشتباه گرفته است! نماینده ساری گفته است که تبادل سرمایه، تکنولوژی و نیروی کار در تمام کشور‌های دنیا رایج است، برخی از کشور‌های دیگر نیز از ظرفیت‌های ما استفاده کرده اند. از نظر بنده ورود شرکت‌های خارجی به اصل امنیت سرمایه گذاری در کشور آسیب وارد نمی‌کند؟

شعار سال: علی بابایی کارنامی با اشاره به اخبار منتشر شده مبنی بر مشارکت چینی‌ها برای اجرای قانون جهش تولید مسکن، بیان کرد: سرمایه گذاری چینی‌ها و حتی سایر شرکت‌های خارجی مغایر با منافع شرکت‌های داخلی و ظرفیت‌های ما نیست. امروز بحث سرمایه گذاری چینی‌ها مطرح است و ما همواره از سرمایه گذاری کشور‌های خارجی استقبال خواهیم کرد.

وی در ادامه اظهار کرد: یکی از ایراداتی که همواره به مدیریت کشور ما وارد می‌دانستند این بود که چرا باب مذاکره و همکاری با کشور‌های دیگر را باز نمی‌کنید. کشور چین یک ابرقدرت اقتصادی است چه اشکالی دارد به بهانه تامین مسکن در کوتاه مدت ما وارد سرمایه گذاری‌های جدیدتری نیز بشویم.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: سرمایه گذاری کشور‌های خارجی حسن‌های متعددی دارد از جمله اینکه هم سرمایه جدید وارد کشور می‌شود و هم تکنولوژی نوین وارد می‌شود و هم تبادل دانش فنی صورت می‌گیرد. این امر حتی می‌تواند زمینه سرمایه گذاری شرکت‌های خارجی در حوزه‌هایی غیر از مسکن را نیز فراهم کند.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در ادامه تاکید کرد: ما منکر ظرفیت‌های داخلی و دانش متخصصان خودمان نیستیم، باید از تمام دانش و ظرفیت داخلی نیز استفاده شود. اما برای ساخت ۴ میلیون مسکن در کوتاه مدت ظرفیت خالی نیز وجود دارد که می‌توان برای پرکردن این ظرفیت خالی از کشور‌های دیگر استفاده کنیم.

بابایی کارنامی افزود: تبادل سرمایه، تکنولوژی و نیروی کار در تمام کشور‌های دنیا رایج است، برخی از کشور‌های دیگر نیز از ظرفیت‌های ما استفاده کرده اند. از نظر بنده ورود شرکت‌های خارجی به اصل امنیت سرمایه گذاری در کشور آسیب وارد نمی‌کند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از دیار میرزا، تاریخ انتشار:۱۴ آبان ۱۴۰۰، کد خبر:۶۵۶۱۶۶، diyarmirza.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین