پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۴۵۰۱
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۶
انجمن مدیریت ایران با همکاری دانشگاه خاتم اولین دوره DBA مدیریت دانشی با گرایش سرمایه انسانی را از ۶ آبان ماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد نمود.
شعار سال: انجمن مدیریت ایران با همکاری دانشگاه خاتم اولین دوره DBA مدیریت دانشی با گرایش سرمایه انسانی را از ۶ آبان ماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد نمود.

این دوره برای اولین بار و پس از اجرای موفقیت آمیز چهار" کنفرانس بین المللی مدیریت دانشی KM۴D " که با حمایت انجمن مدیریت دانش اتریش و سایر شرکای دانشی برگزار شد، تدوین و با هدف پرورش و توانمندسازی سرمایه‌های انسانی در اصول و مبانی علمی مدیریت دانشی، ارائه آخرین یافته‌ها و تحقیقات علمی در حوزه مدیریت دانشی، کسب تجربه‌های برتر استادان بین المللی و کمک به توسعه و نشر مدیریت دانشی در سازمان‌ها و نهاد‌های علمی کشور اجرا می‌شود.

انجمن مدیریت ایران به عنوان انجمن ممتاز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در راستای ایفای نقش مرجعیت علمی خود و ترویج فرهنگ مدیریت دانشی این دوره را با استفاده از اساتید مجرب و صاحبنظر به مدت یک سال و طی ۳۸۴ ساعت آموزش به همراه پروژه پایانی طراحی و در روز‌های پنج شنبه (تمام وقت) برگزار خواهد نمود.

دانش پذیران گواهی نامه دانشگاه خاتم با اعتبار وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دریافت می‌نمایند. همچنین امکان دریافت گواهی نامه بین المللی با تأیید انجمن مدیریت دانش اتریش برای علاقمندان میسر می‌باشد.
 
برگزاری اولین دوره DBA مدیریت دانشی در ایران
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت دانشگاه خاتم، تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۴۰۰، کدخبر:---، khatam.ac.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین