پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۶۳۸۶
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰
ششمین نمایشگاه تجهیزات توانبخشی جانبازان و معلولین پس از وقفه‌ای دوساله بخاطر شیوع ویروس کرونا، از روز سه شنبه ۱۶ تا ۱۹ آذرماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۷ در محل دائمی نمایشگاه شهرداری تهران واقع در بزرگراه شهید چمران جنوب برگزار خواهد شد.
شعار سال: ششمین نمایشگاه بین المللی نخصصی تجهیزات و خدمات توانبخشی جانبازان و معلولین و صنایع وابسته برگزار خواهد شد.

بنا بر این گزارش ششمین نمایشگاه تجهیزات توانبخشی جانبازان و معلولین پس از وقفه‌ای دوساله بخاطر شیوع ویروس کرونا، از روز سه شنبه ۱۶ تا ۱۹ آذرماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۷ در محل دائمی نمایشگاه شهرداری تهران واقع در بزرگراه شهید چمران جنوب برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است طی سنوات گذشته که این نمایشگاه در محل فوق برگزار شده بود، انجمن جانبازان نخاعی برای معرفی آخرین تجهیزات و لوازم توانبخشی از شرکت‌های معتبر ایرانی به جانبازان، به ویژه جانبازان نخاعی و ویلچری دارای غرفه بود که با استقبال کم نظیر جانبازان، غرفه انجمن جانبازان نخاعی به عنوان غرفه نمونه معرفی گردید.
 
نمایشگاه تجیهزات توانبخشی جانبازان برگزار می‌شود

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت فاش نیوز، تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۰، کد خبر: ۸۶۹۴۲، http://fashnews.ir/
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین