پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۶۷۹۳
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
شهریور 1399 قرار بود که مقدمات اولیه طرح شهرک صنعتی مشترک مرزی با مساحت ۱۰۰ هکتار از اراضی منابع طبیعی و بخش خصوصی برای طرح در هیات دولت پیشنهاد شود. بیش از یک سال و سه ماه از این وعده می‌گذرد هنوز خبری از زیرساخت شهرک صنعتی مشترک نیست! شاید مقرر شده بود که در هیات دولت قبلی مطرح شود ! نام برخی از وعده ها را بدلیل تمسخر حیثیت حرفه ای مردم نباید شوخی، یا کمبود امکانات و برهم خوردن برنامه ها گذاشت، این شیوه فعالیت باید مصداق کثافت کاری قلمداد شود.
شعار سال:  12 شهریور 1399 بود که در بازدید محسن صالحی نیا، معاون وزیر صمت از محل شهرک صنعتی مشترک در پارس آباد بیان شد که مقدمات اولیه طرح با مساحت ۱۰۰ هکتار از اراضی منابع طبیعی و بخش خصوصی طی چند روز آتی برای طرح در هیات دولت پیشنهاد خواهد شد( مثلا تا پایان شهریور 1399) و طی هفته‌های آتی مقدمات زیرساخت شهرک صنعتی مشترک مرزی نیز بعد از مصوب شدن آماده‌سازی می‌شود.

شهریورماه سال ۹۹ قرار بود این طرح در هیات دولت و ظرف هفته های آتی (همان زمان) شهرک صنعتی مشترک مرزی ایران و جمهوری آذربایجان در پارس آبادمغان جانمایی شود؛ بیش از یک سال و سه ماه از این وعده می‌گذرد هنوز خبری از زیرساخت شهرک صنعتی مشترک نیست!

قبول دارید که بعضی از وعده ها را باید با رویکرد قضایی وارد دادگاه نمود و مدیران مربوطه را مورد حساب کشی قرار داد؟ منتظر دریافت توضیحات هستیم.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی آران مغان
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین