پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۸۶۷۹
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۶
استاندار اردبیل گفت: با توجه به شرایط استثنایی شهرستان اصلاندوز در نقطه صفر مرزی با هماهنگی سفیر ایران در جمهوری آذربایجان، گشایش معبر مرزی این شهرستان را پیگیری می‌کنیم.
شعار سال: سید حامد عاملی در جلسه ستاد تسهیل و بررسی پروژه‌های عمرانی شهرستان اصلاندوز اظهار کرد:برای توسعه اقتصادی با کشور هم مرز شمالی گشایش معبر مرزی می‌تواند توسعه روابط حسنه و وضعیت معیشتی مردم منطقه را بهبود بخشد.

وی با بیان اینکه موانع و مشکلات سرمایه گذاری و مسایل تولید در ستاد تسهیل بررسی می‌شود افزود: برخی از سرمایه گذاران در منطقه اصلاندوز با تعدادی از بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی با مشکل مواجه هستند که با حضور مدیران ذیربط تصمیم‌های لازم برای حل مسائل اتخاذ می‌شود.

استاندار اردبیل ادامه داد: با توجه به پتانسیل‌های موجود در شهرستان اصلاندوز در حوزه‌های کشاورزی، گردشگری و صنعت و با حمایت از سرمایه گذاران می‌توان ثروت را به این شهرستان سرازیر و مدیریت منابع کرد.
وی با بیان اینکه تلاش می‌شود برخی از پروژه‌های عمرانی نیمه تمام در این منطقه به اتمام برسند گفت: زمین ورزشی، ساختمان آموزش و پرورش، عمران شهری، خیابان جمهوری، آسفالت معابر و پروژه‌های آب از جمله طرح‌هایی است که برای تکمیل سریع آن‌ها باید اقدام جدی شود.

این مسوول اضافه کرد: همچنین پرونده‌های موجود در بخش‌های مختلف تولیدی و اقتصادی باید در این جلسه رفع موانع شده تا سرمایه گذار با فراغ بال بتواند اهداف طرح خود را در منطقه پیاده کند.

استاندار اردبیل از افزایش میزان آب شرب شهرستان اصلاندوز خبر داد و بیان کرد: برای حل مشکل آب زراعی نیز تا پایان سال دو خط لوله برای حوزه آب سیفون دره رود اضافه می‌شود و افزودن سه خط دیگر نیز در برنامه شرکت‌های ذیربط است.

او افزود: لایروبی سد میل مغان در دو منطقه تا پایان سال انجام می‌شود و مابقی نیز تا مرداد ماه سال آینده لایروبی خواهد شد تا دبی آب در حوزه استان به حالت تعادل برسد.

عاملی بیان کرد: اقتصاد منطقه از مهمترین مسائل و دغدغه اصلی مردم است که باید با حمایت از سرمایه گذاران و بخش خصوصی به توسعه و رونق اقتصادی کمک کنیم.

نماینده عالی دولت در استان دربخش دیگر سخنانش افزود:ناحیه صنعتی شهرستان اصلاندوز تملک و کار‌های اداری انتقال زمین مورد نیاز تاپایان دی ماه انجام و شروع عملیات اجرایی فاز اول از بهمن ماه شروع شود.

استاندار اردبیل اظهار کرد: طرح جامع شهر اصلاندوز در حال بازنگری است و به زودی به اتمام می‌رسد و زمین مورد نیاز بیمارستان این شهرستان نیز در حال آماده شدن است و باید تامین منابع، احداث و تجهیز این مرکز را دانشگاه علوم پزشکی بررسی و ظرف یک ماه اعلام کند.

در این جلسه که با حضور امام جمعه اصلاندوز، نماینده مردم پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، هشت پرونده دارای مشکل بررسی و تعیین تکلیف شدند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۲۷۷۸۴۱، borna.news
اخبار مرتبط
برچسب ها: اردبیل ، عمرانی ، دولت ، کشاورزی
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین